Gå til innhold

Tilbakemeldinger på dette oppsettet mottas gjerne:)


Anbefalte innlegg

Hei

Det er år og dag siden jeg satte opp en pc (satte riktignok opp ganske mange pcer da, men det var på den tiden xp var noe noe de fleste ventet på:)).

 

Nå er jeg i behov av en ny sak og har satt sammen følgende pc:

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=937201&su=9bb66cfd-b1f0-43b3-a029-e3b07fc9b404

 

Jeg er rimelig sikker på at delene passer til hverandre, men hvis noen ser åpenbare feil så er jeg takknemlig for det.

 

Hovedpoenget med pcen er:

1. Den MÅ være støysvak (tilnærmet stille) jeg får helt angst av pcer som bråker.

2. Skal brukes i kjellerstua, koblet opp til 46" led-tv. Visning av film, bilder m.m. Kunne sikkert klart meg med en mye rimeligere pc, men ønsker en som holder ok standard også om tre år.

 

I tillegg skal det inn ett nettverkskort (type trådløst) og mulig ett tv-kort. Anbefalinger på dette er svært ønskelig.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler det er viktig å få med kildekritikk her, for trådstarter sin del. Jeg vet at jeg ikke vil ha tips fra folk som ikke har peiling.

 

Jeg suger på pc men jeg vil helst at det skal være 7kjerners prosessor eller hva det nå heter... Sorry elendig innlegg meg jeg kan ingenting om pc. kult om dere gidder og forklare hva delene er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

har lært en god del de siste dagene ;) men ser ikke på meg som expert :p prøver bare å lære mer hele tiden :)

 

Da burde du lese på www.hardware.no , så lærer du noe :) Så kan du begynne å gi folk tips :p

Det burde være en hindring for uerfarne folk å tipse på ting de ikke kan :p Men det er vell kanskje litt for vanskelig å lage til :) Endret av Me Gusta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...