Gå til innhold

Spennende jobb for 18 åring


Gjest Slettet+65471

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+65471

Hei!

 

Jeg skal nå inn i tredje året på videregående, og lurer på å søke jobb på siden. Jeg har tenkt på å jobbe i matbutikk, og det er jo gode penger, men høres ikke så spennende ut.

 

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med en spennende (og gjerne godt betalt) jobb. Av det jeg har greid å tenke på til nå er det å jobbe i sportsbutikk, cafe, restaurant, SFO osv. Jeg bor rett utenfor oslo, så det burde jo være noen gode muligheter for å få gjøre noe morsomt der.

 

Har også vurdert såkalte drittjobber hvis det er godt betalt, som for eksempel telefonselger eller dørselger.

 

Det hadde vært fint med litt forslag og helst også timeslønn.

 

Kan også nevne at jeg har flytene engelsk etter et år i USA.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+65471

Takk for dette! Stillasmontør høres faktisk helt okay ut. Det skal jeg tenke på. Søker jeg bare opp noen firmaer på internett og så søker jeg jobb hos dem da?

 

Hvis noen andre har noen andre forslag er de hjertelige velkomne!

Lenke til kommentar

Har ikke noe direkte tips, men å jobbe som telefonselger ligger det uten tvil gode penger bak. Det kommer vel helt an på hvilket firma du jobber i, men jeg hadde fast timelønn + bonus for hver gang jeg greide å presse gjennom salg. Men fy for en drittjobb.

 

Han skulle ha en spennende jobb..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65471

Alle tips er velkomne!

 

Har vurdert salg (telefonsalg, dørsalg), og jeg tror jeg kunne likt dette bedre enn folk flest faktisk. Men det blir vel dritkjedelig i lengden uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...