Gå til innhold

Jeg har aldri brukt en minibank


dabear

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? :ph34r:

 

nei, sånn serriøst... mange personer har "gått glipp av" småting som det dær uten at det påvirker dem nevneverdig.

 

Spør heller om hvor mange som ikke har sett havet med egne øyne på et random amerikansk forum... ;)

Lenke til kommentar

En gang skulle jeg kjøpe noe til førti kroner på butikken men så fungerte ikke kort-terminalen deres så jeg gikk på kiosken og kjøpte en pakke grønn extra til elleve kroner og tok ut førti kroner så jeg kunne gå på butikken og kjøpe noe til førti kroner. Det var det nærmeste jeg noen gang kom å bruke en minibank.

 

Jeg har fortsatt æren i behold.

Lenke til kommentar

Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? :ph34r:

 

Jeg har aldri vært borti en minibank hvor man kan ta ut hundrelapper :p Minimum 200-lapper.

 

Og til topic: Ja, det er rart at du aldri har brukt en minibank. Aldri tatt en pirattaxi hjem fra byen og stoppet innom en minibank for å betale f.eks?

Lenke til kommentar

Herregud! har du ikke gått igjennom det obligatoriske "ta ut den første hundrelappen" -ritualet uken etter konfirmasjon? :ph34r:

 

Jeg har aldri vært borti en minibank hvor man kan ta ut hundrelapper :p Minimum 200-lapper.

 

Noe som skulle insinuere at jeg selv heller aldri har brukt en minibank før. ;)

 

Selv synes jeg det er mer interessant at over 30% av amerikanere aldri har sett havet med egne øyne. :D

Lenke til kommentar

Han sier han har 99 problemer men kreditt er ikke et av dem :)

 

Selv om jesus var i overkant feminin for sin tidsalder og hans påståtte far er å regne som en tankeløs testosteronbombe så er det faktisk også jenter som bruker dette forumet...

Beklager så meget.

Jeg vet at det finnes jenter på internettet, men jeg vet ikke hvorfor jeg automatisk påsto at du var mann. Men jeg vet ikke hva Jesus har med dette å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...