Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen, farlig felle eller lykkelig for alltid..?


Anbefalte innlegg

Heisann..:)

 

Jeg var sammen med ei jente i 2 år fra jeg var 17 til 19 år..

Er idag 21 år og det har vært slutt i ganske nøyaktig to år....hun tok kontakt for første gang siden det ble slutt for noen uker siden og vi har vært på noen turer og vært litt sammen og har det egentlig veldig bra sammen....:)

Vi gikk fra hverandre fordi vi var litt for sta begge to, litt for sjalu, det var det første skikkelige forholdet for begge to og jeg var på flyttefot til høgskolen mens hun hadde et år igjen på vgs....

 

Vi leker nå med tanken på å bli sammen igjen for vi har det egentlig perfekt sammen, vet ikke helt hvorfor men det føles hvertfall veldig riktig....

Begge har blitt mer voksne og de forholdene jeg har hatt etter henne har bare vært elendige....

 

Har noen erfaringer med dette??

Er jeg på vei til å lure meg selv med å tro at dette skal fungere nå siden vi er eldre og vet bedre eller er dette noe som faktisk kan fungere....??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke se noen grunn til å la vær? Hvis det viser seg at det ikke funker så har dere jo allerede fått trening i å slå opp :tease: Fra spøk til alvor; det er jo ingenting som er sikkert her i verden og livet er for kort til å la vær å gjøre noe man kommer til å angre på. Mottoet har du lyst har du lov kan anvendes her :)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei. Det kan jo hende det går selvfølgelig, men muligheten er jo at dere slår opp igjen og du/hun/begge to blir såra og det er jo ikke noe morsomt. Du/Dere skal iallefall tenke igjen grundig igjennom det å bli sammen igjen.

Kanskje dere bare skal prøve i første omgang om være venner også får dere se hva som skjer videre. Men hvis dere begge er fast bestemt om at det skal gå bra, så skal det vel ikke være noe problem.

Men hvis ingen av dere har forandra dere fra sist dere var sammen så er det bare å glemme det.

Hvis dere er like sta og sjalu.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Ekser er ekser, enkelt og greit..

Kan nok virke bra de første ukene/måneden men man faller tilbake til de samme tingene og folk kan nok forandre seg men i dette tilfellet var nok ikke det tilfellet..

Får vell heller prøve å finne denne sjøen det skal være så mye fisk i isteden..:):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...