Gå til innhold

[Løst] hvilke spill er krevende?


Anbefalte innlegg

hei, jeg vet at denne ikke skal være her på kjøp og salg, men er usikker på hvor den skal være, men i så fall.

 

Hvilke spill er krevende i dag, like action og kjøre spill til dags dato, så sku eg høre med dere her på forumet, kjøre gtx 460 sli og klokka cpu til 4.235ghz, så hvilke spill skal jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det mest opplagte svaret må vel bli crysis 2. BC2 krever også litt for å kjøre med alt på fullt, selv om det strengt talt rent grafisk er ganske liten forskjell fra custom instillinger (med det mener jeg å ta de riktige tingene på high og resten på medium inne på configfilen,) og ha alt på high. Jeg har custominstillinger fordi jeg får en god del bedre flyt med kun mindre forskjell i grafikken. BC2 bruker mye prosessorkraft og det er hovedsakelig her maskinen min er litt for svak.

 

edit: begynte å skrive før svaret ovenfor men brukte for lang tid :p

Endret av Deep87
Lenke til kommentar

Hvorfor spør du? Vil du ha gode spill, eller skal du teste maskinvaren?

 

Metro 2033 og Crysis/Crysis2 er vel annerkjennt for å være blandt de mest grafik intensive spillene. På maks instllinger kan disse fremdeles få de fleste oppsett til å knele (men du trenger naturligvis ikke å kjøre alt på maks for å få en flott opplevelse vel og merke).

 

Selvfølgleig fungerer det også flott å teste med 3Dmark bechmarkene hvis det er det som er poenget.

Lenke til kommentar

Metro 2033, Crysis, Crysis Warhead, Crysis 2, Stalker: Call of Pripyat, Starcraft 2, Mafia 2. Dette er vel blandt de som krever mest av skjermkortene nå om dagen, spesiellt hvis du kjører max grafikk og oppløsning. Også de større slagscenene i Total War-serien er krevende.

Jeg vil vel si at Metro 2033 er det mest krevende av de man finner i butikkhyllene for tiden.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Enig med thomit og de som nevner Metro 2033. Det spillet krever mer enn det "smaker". Jeg synes veldig ofte russerne eller østeuropeerne eller hvem de er lager spill som, ja ser fine ut, men er for dårlig lagd. Andre spill kan faktisk se bedre ut, men kreve mye mindre. Ta en titt på S.T.A.L.K.E.R. serien for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...