Gå til innhold

Hjemmecockpit BOENG 737NG, kommentartråd


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er pakker ifra vardø i oslo! får den imorgen :) Bilde kommer! skal også se om jeg skal bygge om den throttle! Blir ikke noe mere opptatering på MIP før november neste år! tenker jeg tjener opp til MIP ifra simworld og det koster flesk! http://www.simworld....&products_id=64

men skal se om jeg klarer og få laget vegger til cockpiten og få bygd om den throttlen! Siden jeg ikke får plass til skjellettet så skal jeg bare bygge desginet inni i cockpiten! vil ta mye mindre plass. Her er et bilde av hvordan jeg tenkte og lage veggen

 

Men før jeg kjøper ny MIP laget i aleminium så vil jeg spøre dere! er det verdt det? hva syns dere?

 

NB: Bildet under er ikke mitt!

NOTICE: The picture bellow is not from me!

post-214933-0-32900200-1329155688_thumb.jpg

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Da har jeg begynt med demonteringa, bilder i arbeids tråden! Jeg skal fortsette med demonteringa imorgen fordi tar så sinsykt langt tid og har ikke riktig verktøy (verktøyet er i uteboden og er litt kaldt innocent.gif)

skal se om jeg får begynt og kutte ut plater til den ny throttlen imorgen! men trenger en liten oppgradering på elektronikken ser jeg hmm.gif

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Kommer en blogg snart! om noen timer så kommer bloggen opp!! den kommer til og hete

737HomeCockpit-Blog.survivalcraft-realcraft.net og ikke bry deg om (survivalcraft-realcraft.net, det er bare nettsiden til minecraft server! så ikke bry deg om den)

Og skal seff opptatere dere her på diskusjon.no om hvordan det går med byggingen :)

Trenger egentlig ikke blog

Endret av fsx v1.1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser jo bra ut så langt! :)

 

Her har du forresten litt motivasjon / misunnelses-emne:

http://www.fagerjord...37-home-cockpit

 

Holder for tiden på med overhead-panelene (de instrumentpanelene som henger i taket i cockpit for dere som ikke snakker flyg33k):

 

overhead_gauges_mounted.jpg

 

Lykke til! 10 laken er forresten ALT for lite. Du kommer til å bruke MYE mer enn det. Tro du meg... :dremel:

Hei hei! jeg husker deg, det var du som solgte den simulatoren for et par år siden?

 

Nice arbeid :) hvor kjøpte du overhead ifra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...