Gå til innhold

USA vil bombe hackere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ingen grunn til å tro at usa ikke vil gjøre nøyaktig hva de vil, de fakta tror jeg at vi kan etablere sammen uten å være uenig.

Men, som den rettsstaten de er, så vil de gjerne ha ryggdekning i lovverket for det de driver med eller ser for seg at de vil komme til å måtte gjøre i fremtiden.

 

Spesielt militæret er opptatt av lovligheten i det de driver med.

CIA m.fl. tar det ikke det så nøye.

 

[ Vent, nå ringer det på døra her ...... ]

[ Be right back. ]

Lenke til kommentar

Hvis USA virkelig ser på hackerangrep som en krigserklæring, burde de ikke være i krig med alle verdens land allerede? ;)

 

Sett at statlige overhoder eller landsrepresentative millitærgrupper fra hvert eneste land i verden prøver å hacke seg inn på nasjonale databaser i USA, ja.

 

Dersom ikke, nei.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Finurlig at dette kom dagen etter at jeg så dokumentaren Web Warriors, som blant annet tar for seg nettopp dette med faren for at å koble infrastruktur rett på det offentlige minefeltet kjent som "Internett" er en meget dårlig idé, i disse tider hvor mafia, fiendtlige land som Kina, Nord-Korea, Russland og andre mindre grupperinger er veldig flinke til å utnytte alle muligheter til å stjele all sensitiv informasjon de kan komme over...

 

Web Warriors anbefales.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Finurlig at dette kom dagen etter at jeg så dokumentaren Web Warriors, som blant annet tar for seg nettopp dette med faren for at å koble infrastruktur rett på det offentlige minefeltet kjent som "Internett" er en meget dårlig idé, i disse tider hvor mafia, fiendtlige land som Kina, Nord-Korea, Russland og andre mindre grupperinger er veldig flinke til å utnytte alle muligheter til å stjele all sensitiv informasjon de kan komme over...

 

Web Warriors anbefales.

 

Sikker på at det heter Web Warriors? finner ikke noe på IMDB

 

 

 

 

 

http://www.imdb.com/find?s=all&q=Web+Warriors

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...