Gå til innhold

USA vil bombe hackere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er ingen grunn til å tro at usa ikke vil gjøre nøyaktig hva de vil, de fakta tror jeg at vi kan etablere sammen uten å være uenig.

Men, som den rettsstaten de er, så vil de gjerne ha ryggdekning i lovverket for det de driver med eller ser for seg at de vil komme til å måtte gjøre i fremtiden.

Spesielt militæret er opptatt av lovligheten i det de driver med.

CIA m.fl. tar det ikke det så nøye.

[ Vent, nå ringer det på døra her ...... ]

[ Be right back. ]

Hvis USA virkelig ser på hackerangrep som en krigserklæring, burde de ikke være i krig med alle verdens land allerede? ;)

Sett at statlige overhoder eller landsrepresentative millitærgrupper fra hvert eneste land i verden prøver å hacke seg inn på nasjonale databaser i USA, ja.

Dersom ikke, nei.

Endret av Pokey

Finurlig at dette kom dagen etter at jeg så dokumentaren Web Warriors, som blant annet tar for seg nettopp dette med faren for at å koble infrastruktur rett på det offentlige minefeltet kjent som "Internett" er en meget dårlig idé, i disse tider hvor mafia, fiendtlige land som Kina, Nord-Korea, Russland og andre mindre grupperinger er veldig flinke til å utnytte alle muligheter til å stjele all sensitiv informasjon de kan komme over...

Web Warriors anbefales.

• 1 måned senere...

Finurlig at dette kom dagen etter at jeg så dokumentaren Web Warriors, som blant annet tar for seg nettopp dette med faren for at å koble infrastruktur rett på det offentlige minefeltet kjent som "Internett" er en meget dårlig idé, i disse tider hvor mafia, fiendtlige land som Kina, Nord-Korea, Russland og andre mindre grupperinger er veldig flinke til å utnytte alle muligheter til å stjele all sensitiv informasjon de kan komme over...

Web Warriors anbefales.

Sikker på at det heter Web Warriors? finner ikke noe på IMDB

http://www.imdb.com/find?s=all&q=Web+Warriors

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...