Gå til innhold

Carmageddon vender tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herre.. Dette høres jo VIRKELIG ut til å gå rette veien! Har virkelig troen på dette, for med Stainless tilbake som utvikler tror jeg dette blir det spillet jeg ser mest fram til akkurat nå.. :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Jeg går litt i mot "hipsterbanden" og innrømmer gladelig at det var TDR 2000 jeg koste meg mest med av de forrige spillene. Det å endre prisen på samtlige biler i tekstdokumentet ble også nærmest en selvfølge :p

 

Gleder meg til å se hva neste spill har å by på.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Har ikke noe særlig forhold til akkurat dette spillet. Mener å huske at jeg prøvde en demo på amiga kanskje? Eventuelt PC :p

 

Uansett... kom aldri i mål, men bilen trengte en skikkelig vask når vi var ferdige for å si det sånn :D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hva, kunne man endre på prisen? Curses! Og jeg som fullførte spillet på lovlig vis!

 

Jepp. De lå alle sammen i klartekst i et .txt-dokument. Med årene så ble det til at jeg også fullførte på lovlig vis.

Skrevet

Yes!!!!! Jeg gleder meg allerede. Selv om aldri fikk spilt TRD2000 noe særlig likte jeg det lille jeg fikk spilt. De to andre er helt klart klassikere. Det lover bra for dette. :) Men det blir vel i fysisk utgave også?

Skrevet

For å tråkke noen på tærne her... :D

 

TDR 2000 var tull og fjas sammenlignet med Carma 1 og 2, man fikk jo ikke ødelagt bilen på en tilfredstillende måte, og ikke effektene var heller ikke veldig spennende. I carma 2 kunne man kjøre i 200 mph, treffe en vegg med halve fronten på bilen og ende opp med å dele bilen på langs. I tdr 2000 stoppet bilen med et brak og man hadde litt mer skade på bilen. Nei, jeg vil ha flere insta-death-crash. Gledelige nyheter at de skal basere seg på orginalene, selv om jeg har sterk tvil til at dette vil klare å leve opp til de enorme forventningene som jeg har ;) Litt slik som med Twisted metal dette :D

  • Liker 1
Skrevet

For å tråkke noen på tærne her... :D

 

TDR 2000 var tull og fjas sammenlignet med Carma 1 og 2, man fikk jo ikke ødelagt bilen på en tilfredstillende måte, og ikke effektene var heller ikke veldig spennende. I carma 2 kunne man kjøre i 200 mph, treffe en vegg med halve fronten på bilen og ende opp med å dele bilen på langs. I tdr 2000 stoppet bilen med et brak og man hadde litt mer skade på bilen. Nei, jeg vil ha flere insta-death-crash. Gledelige nyheter at de skal basere seg på orginalene, selv om jeg har sterk tvil til at dette vil klare å leve opp til de enorme forventningene som jeg har ;) Litt slik som med Twisted metal dette :D

Åååh? Jeg husker opptil flere ganger at bilen min ble most i fillebiter, også i TDR 2000.

Skrevet

Har noen vært på siden til Carmageddon og lest infoen om TDR 2000?

Lærerik info der ;)

Ikke så rart, siden det ikke er laget av Stainless Games, men et annet selskap. Derfor vil de ikke "snakke" om spillet. :p

Skrevet

Ny info!! :

 

The Development of the new game

 

Hi all - just posting to set something straight. Our press release said that we are "actively seeking a partner with whom to move the project on to full production", which is being misconstrued by some as meaning that we want somebody to help us develop the game.

 

This is NOT the case. Don't worry, STAINLESS will be developing Carma:Reincarnation, entirely in-house. We still have five or the original eight Carma 1 team members here:

 

Myself (Lead programmer and half of original Carma design team)

Nobby (Lead artist and other half of original Carmadesign team)

Matt Edmunds (did the AI programming, now our COO)

Shaun Smith (artist, now Creative Director)

Dr Kev Martin (physics programmer (still) - single-handedly redefined video game physics)

 

Plus, from Carma 2

 

Trifle (programmer, now Exec Producer on Reincarnation)

 

Not to mention loads of really talented artists, programmers, producers and designers who have joined us more recently. So Carma development will not be put into the hands of anybody but us.

 

No, what the press release actually meant, was that we're looking for partners for funding, publishing, distribution, etc. I.e. all the boring stuff. So you can breathe again now. Panic over. Nothing to see here. Oi, I said FUCK OFF!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...