Gå til innhold

Billig å handle digitalt i USA?


Anbefalte innlegg

Jeg har surfet litt rundt på amerikanske web sider, og sett kameraet Sony DSC-V1 helt ned i 563 dollar. Det tilsvarer rett over 4K. Hvorfor koster kameraet 2K mer i norge? Det finansierer jo en tur til US bare for å kjøpe kameraet jo...

 

Er det noen som har bestillt kamera fra US? Hva slags tollregler gjelder? Ville jeg tjene på å få det sendt fra US for eksempel?

 

Ko_deZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med videoutg. er ikke noe problem, det eneste du trenger er en kontaktovergang for strømstøpsel (fåes hos Elkjøp til en hundrings).

 

Jeg har prøvd meg på en best. fra USA og snublet da borti en utgave av G3 som var en ribbet en for det kinesiske markedet, så vær obs. De ringte meg for å kontrollere at det var det jeg skulle så jeg fikk kansellert best. Den vanlige internasjonale versjonen var 200$ dyrere, så pass deg!

Lenke til kommentar

Takker for advarsel. Det med videosignal kan vel kanskje by på problemer, eller velger man TV-OUT standard i kameraet som regel?

 

220 -> 100 omformer er ikke alltid nødvendig. Mange eliminatorer fungerer på alt fra 80-400 V eller mer/mindre. Det er godt mulig denne trenger en omformer dog.

Lenke til kommentar

Jeg har sett en god del på prisene og produktene på www.adorama.com og har virkelig funnet produkter som er verdt å kjøpe p.g.a de lave prisene. Noen av prisene er billigere enn enkelte i fotobutikker betaler for å få varene inn i butikken! ref. (www.fotosentralen.no)

 

Men er det noen der ute som har peil på toll (muligheter for å dukke op noen gebyrer her?)

 

Og hva vil det anslagsvis koste å få sent noen objektiver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...