Gå til innhold

Sniktitt: StarCraft II: Heart of the Swarm (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel heller tidspunktet hvor man nikker bekreftende til at Blizzard faktisk forsøker å melke lommeoboka di. :p Men det ser jo ut som det virker, så mer makt til dem. (Koster vel en del å lage så fin CGI)

 

Blizzard er vel en av de ekstremt få utviklerene i verden som ikke fortjener det søppelet du kommer med. Hadde Blizzard vært melkere hadde de sluppet et spill hvert eneste år, som for eksempel COD og alle steindyre DLCs. De hadde ikke brukt 7 år på SC2 og kansellert SC: Ghost Recon fordi det ikke var perfekt nok for veggen dems.

 

Bare fordi de gir ut 3 deler av SC2, betyr det ikke at de bare tenker på pengene dine. De vil gjøre tidenes strategispill så bra som det kan bli, fordi Blizzard nøyer seg ikke med det som ikke er perfekt.

 

Skulle de først melket oss, hadde de ikke tatt bare 300kr for spillet, de hadde kjørt på med 500kr pr. del som Activision driver med, og de leverer ikke samme kvalitet og kreativet som Blizzard engang.

Lenke til kommentar

Må desverre inrømme at jeg aldri har vært noen blodfan av campaign i strategi spill.

Syntes absolutt story'n er interessant, men skjønner ikke hvorfor jeg må spille meg gjennom masse pre-made levels for å oppleve den. HOTS blir dog et garantert kjøp ettersom jeg gleder meg til nye units til multiplayer delen!

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg heller sett at de hadde brett fra alle 3 raser i alle tre utgavene.

 

Ellers er sniktitting litt bekymringsverdig, ble litt lei av at det hele tiden var tidsfrister på campaignen med terran. Hva med noen brett der man kan bygge seg opp i ro og mak uten å måtte gjøre ting på tid hele tiden?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er vel heller tidspunktet hvor man nikker bekreftende til at Blizzard faktisk forsøker å melke lommeoboka di. :p Men det ser jo ut som det virker, så mer makt til dem. (Koster vel en del å lage så fin CGI)

 

Blizzard er vel en av de ekstremt få utviklerene i verden som ikke fortjener det søppelet du kommer med. Hadde Blizzard vært melkere hadde de sluppet et spill hvert eneste år, som for eksempel COD og alle steindyre DLCs. De hadde ikke brukt 7 år på SC2 og kansellert SC: Ghost Recon fordi det ikke var perfekt nok for veggen dems.

 

Bare fordi de gir ut 3 deler av SC2, betyr det ikke at de bare tenker på pengene dine. De vil gjøre tidenes strategispill så bra som det kan bli, fordi Blizzard nøyer seg ikke med det som ikke er perfekt.

 

Skulle de først melket oss, hadde de ikke tatt bare 300kr for spillet, de hadde kjørt på med 500kr pr. del som Activision driver med, og de leverer ikke samme kvalitet og kreativet som Blizzard engang.

 

I gamle dager kunne vi spille spill over LAN forresten.

 

Hvis du skal melke spillere, ville du da bruke ressursene dine til å utvikle "gratis" ting for å beholde 12 millioner spillere som betaler hver måned, eller utvikle for 4-5 millioner spillere som betaler en gang? Hvis ikke du klarer å lure de til å betale 3 ganger da, såklart......

 

Morsomt at du også sammenligner Blizzard og Activision når de i bunn og grunn er samme selskap. :p

Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt fjern nå, men jeg trodde jeg hadde lest en plass for lege siden at dette spillet ses fra de andre rasenes perspektiv på samme krig, og konfikter. dvs spiller nå Kerrigan sin story, og får oppleve hvordan hun blir Queen of Blade,eller no.

det hadde heller ikke vært feil om siste starcraft II spill i serien også bli en ren krysning av wc3 og starcraft 2,dvs vi får bruke hero.som bonus håper jeg da også på å få spille samme story nokk en gang,/eller noe forsettelse men nå som 3 person shooter eller slik de så det for seg med starcraft ghost...mye penger ble vel lagt i det greiene der, og kaller de det bonus trenger jeg ikke kreve så mye heller:p

Lenke til kommentar

HotS blir lagt etter WoL, ferdig med det :) Historia har jo knapt starta den, litt synd å berre spele "introen" om igjen!

 

Morsomt at du også sammenligner Blizzard og Activision når de i bunn og grunn er samme selskap. :p

 

Ja, Blizzard og Activision, huskar den gongen Activision ville implementere regnbogar i Diablo 2, men ikkje fekk lov. BLizzard hadde ballar den gongen. Men no? Damn you Activision for å vere en del av same utgjevar som Blizzard, til tross for at Blizzard gjev ut sine eigne spel, og for at du kontrollerar alt som BLizzard gjere sidan Blizzard og Activison no er same selskap og Blizzard ikkje lenger kan lage eigne spel! Åhh.. gamle dagar. Vi hadde LAN den gongen veit dykk...

 

Ellers er sniktitting litt bekymringsverdig, ble litt lei av at det hele tiden var tidsfrister på campaignen med terran. Hva med noen brett der man kan bygge seg opp i ro og mak uten å måtte gjøre ting på tid hele tiden?

 

AtW

 

Ja, einig, WoL sine brett var forsåvidt varierte, men følte veldig mange av dei i praksis var heilt like sidan det var nøyaktig same stressfaktoren heile tida.

 

Ergo er brettet en hårfin balanse mellom basebygging, forsvar av egne verdier, utforsking og strid ute i felten.

 

Dette gjeld jo for veldig store delar av WoL, og er på ingen måte nytt. Og denne snøstorm-mekanismen virkar jo berre som eit nytt lava-map eller tilsvarande. Det er jo grenser for kor mykje nytt dei kan finne på, men eg er stygt rett for at det som ville vore mest nyskapande i SC2-samanheng ville vore eit skikkeleg gamaldags og roleg "bygg opp basen i ro og mak og knus fienden"-brett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Virker som nye utgaven bare får omtrent 20 brett også. Litt slapt.

 

AtW

 

Absolutt ikke. Blizzard sier fortsatt at dette er en utvidelsepakke, noe som vil gjenspeiles i både innhold og pris. WoL har til sammenligning 29 brett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...