Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

La nå fyren forklare seg ferdig før dere griner.

Jeg merket meg han sa "High definition game images" :D

Endret av Bytex
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive - dette er vel akkurat det vi viste fra før er det ikke?

For så vidt, men jeg hadde håpet på noe... tja... bra? Jeg mislikte den kontrollreen fra første stund. Den er alt for stor. En gamepad skal ligge behagelig i hånden og bare være et nødvendig onde. Den skal ikke dominere slik den Wii U greia gjør. En håndholdt konsoll må jo være så liten som mulig, så hvorfor skal en gamepad være så stor?

Endret av vikingkylling
Skrevet

Syykt skuffet. Glad for at den neste generasjonen ikke heter WiiU, men jeg hadde jo håpet å se den neste generasjonen..

Skrevet (endret)

Er det en konsoll eller bare en kontroller????

vil nesten kalle det tilbehør..

Jeg håper virkelig det bare er en kontroller.Jan bli slitsomt å bruke den i lengden.

Endret av vikingkylling
Skrevet

Er jo drit kult, men problemet er at det trengs Wii for å bruke det. Hadde Wii vært bedre enn det her hadde det vært konge :p

Skrevet

Syykt skuffet. Glad for at den neste generasjonen ikke heter WiiU, men jeg hadde jo håpet å se den neste generasjonen..

Tror dette er neste generasjon...

Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ
Skrevet

Nesten morsomt å se hvor mange på Gametrailers sin stream som sier snakkes Nintendo også videre, tipper Nintendo fansen er passe skuffet nå ja

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...