Gå til innhold

Test: Sony KDL-40EX720


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry der - jeg liker ikke at noen nevner ordet Sony.

Hvis vi har noensomhelst forhåpning om at vi teller - at våres ønsker og behov verdsettes, må vi bare si fra at vi ikke liker den slags forbrukermentalitet som Sony er en av eksponentene for.

No Sony in this garden......

Ever.

 

Javel... koser meg med Braviaen min, jeg. :cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har forsøkt å finne ut hvilke 3d format denne støtter, men det var ikke lett... det er for øvrig ikke så mye enklere med andre modeller heller.

 

Når TV-en er HDMI 1.4, må den støtte frame packing 3D i 720p60 og/eller 1080p24, men støtter den høyere enn dette? Skjermen er jo markedsført som 120Hz (tidligere 240 faktisk...).

 

En annen sak, er jo om det egentlig er noe poeng med 120Hz, når Blue ray ikke leverer mer enn 24Hz?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen her som kjenner til PVR funksjonen på disse modellene??

Vurderer å kjøpe 46" utgaven, men vil helst ha en tv som støtter opptak av et program, mens man ser på et annet.

Lest at enkelte tv'er med pvr funksjon kun støtter opptak av det som vises på skjermen der og da, og at man enten må se på det eller et annet opptak.

 

Vil ha det likt som på pvr boksen fra Canal Digital.. altså at man kan se et program live, mens et annet tas opp, evt opptak av 2 programmer samtidig som man ser på et av dem eller et eldre opptak, og timeshift mulighet.

 

Har canal digital kabel tv.

Lenke til kommentar

Jeg vet man må ha dobbel tuner, noe min CD boks har, men siden den går på kabel-tv så holder det med en signal kabel inn i tv.

Derfor tenkte jeg at denne kanskje også hadde det.

 

Men hvordan er det med time shift??

 

Sett en tv som støttet opptak, men ikke time-shift..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slttet+21354654

Har en EX721 med kortlesermodul fra Canal Digital (kabel).

Får ikke gjort opptak til USB. Bare feilmeldingen "Opptak avbrutt. Kopibeskyttelse ble aktivert fra leverandøren din"

Noen med samme erfaring eller noen som har fått det til å virke ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...