Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fuck buddy med eks'en?


Anbefalte innlegg

Slo opp med eksen for en litt over en måned siden, fordi jeg ikke hadde følelser for henne lenger. Hun tok dette tungt til å begynne med men ser ut til å ha kommet over meg nå. Hun åpnet nylig muligheten for å bli friends with benefits, altså fuck buddys. Jeg sa at så lenge hun er sikker på at hun ikke kommer til å angre i ettertid og at hun er sikker på at hun vil dette, så er jeg med.

 

Begge har uansett et ønske om å fortsatt være venner, selv om jeg regnet med at det skulle bli for vansklig for henne. Syns dere det blir feil av meg å takke ja til fuck buddy-tilbudet? Må jo si det er greit å ha muligheten til et ligg i ny og ne, uten særlig andre forpliktelser et forhold medfører.Postet av anonym: e8050198b9e4657d35a2bac0c89b8243

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge begge er klar over hva det innebærer, så burde det gå greit.

 

Mulig det er åpenbart, men dette er også noe hver av dere må være forberedt på å være åpne om, evt. slutte med straks en av dere blir involvert med noen andre.

Endret av KarlRoger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her. Hva er så "its a trap" med dette? Tenker at i verste fall finner hun ut at hun ikke vil mer, og blir litt lei seg et par dager, men har jo sagt til henne at hun må vite at hun vil dette. Jeg vet hvertfall at jeg ikke kommer til å ta hun tilbake som kjæreste, men det kan jo hende at hun fortsatt har noen "indre lyster". Men tenker at det må være hennes problem når hun sier at det går helt fint.Postet av anonym: af0a52e9a38f5ba65e39846305572444

Lenke til kommentar

TS her. Hva er så "its a trap" med dette? Tenker at i verste fall finner hun ut at hun ikke vil mer, og blir litt lei seg et par dager, men har jo sagt til henne at hun må vite at hun vil dette. Jeg vet hvertfall at jeg ikke kommer til å ta hun tilbake som kjæreste, men det kan jo hende at hun fortsatt har noen "indre lyster". Men tenker at det må være hennes problem når hun sier at det går helt fint.Postet av anonym: af0a52e9a38f5ba65e39846305572444

 

Kvinnelist kjenner ingen grense, det er x antall mulighet for hvordan dette vil gå, og mest sannsynlig vil en av dere bli dypt såret, mest sannsynlig hun!

 

+++ så får du masse drama med på kjøpet. Dere har faktisk vært kjærester, hatt følelser for hverandre, har kanskje det fremdeles?? Det er oppskriften på drama og krise. Ønsker du deg en fuckbuddy så finn deg en som ikke er følelsesmessig knyttet til deg slik!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ville valgt noen andre, definitivt. Det sier jeg fordi jeg har vært der selv, dog på samme side som deg. Det kommer mest sannsynlig bare til å ende i "jeg trodde du brydde deg om meg" og annet whine. Følelser ER inne i bildet, fra hennes side, det er jo bare en mnd siden dere avsluttet det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...