Gå til innhold

Anbefaling av ny router?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kjapp stress-test av ny server med MYE mere krutt i og en tom singen 1Tb-disk ga jo fortsatt 100% Disk Usage i uTorrent på rett over 1.6 Mbyte/sec :S :S

(dog ikke like ofte som før)

er det Routern det eller?? Dir855 over Gbit Lan.

 

uTorrent kjøres på en "gamer-pc" med SSD Raid 0. Mappet nettverkstasjoner fra Servern.

Lenke til kommentar

En kjapp stress-test av ny server med MYE mere krutt i og en tom singen 1Tb-disk ga jo fortsatt 100% Disk Usage i uTorrent på rett over 1.6 Mbyte/sec :S :S

(dog ikke like ofte som før)

er det Routern det eller?? Dir855 over Gbit Lan.

 

uTorrent kjøres på en "gamer-pc" med SSD Raid 0. Mappet nettverkstasjoner fra Servern.

jeg har aldri klart å få noe dlink router til å funke med torrent nedlastning, alltid noe som kneler. brukte dir855 selv før jeg "oppgraderte" til router som koster halvparten så mye

 

EDIT:jeg laster aldri ned til nettverksstasjoner siden jeg bruker powerline adaptere gjennom forskjellige kurser i huset her, laster ned lokalt og kopierer over til nettverksstasjoner etterpå. når jeg laster ned med over 3MB/s så må den jo i tillegg til å sende en hel drøss med pakker, sende dem dobbelt opp, så det blir 6MB/s og powerline greiene klarer ikke 50mbit på tvers av kursene. De klarer reelt bare litt over 30mbit her.

Endret av opticus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...