Gå til innhold

Nytt The Witcher til konsoller? (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvde TW2 med gamepad i går og det følte ikke som de laget det for gamepad for å si det sånn... gikk fort tilbake til keyboard/mouse :)

 

Jeg spilte gjennom hele The Witcher 2 med 360 gamepad. Fungerte veldig bra det. Nå skal det sies at jeg også liker, kanskje til og med foretrekker, å spille med gamepad.

Lenke til kommentar

prøvde TW2 med gamepad i går og det følte ikke som de laget det for gamepad for å si det sånn... gikk fort tilbake til keyboard/mouse :)

 

Jeg prøvde å spille med tastatur og mus, men gikk fort over til gamepad. Hver sin smak. ;)

 

Jeez....rollespill for PC med gamepad? Uhørt! Hmmrpff!!

 

Sannsynligvis skulle det komme til konsoll også opprinnelig, men av en eller annen grunn droppet de det. Men bare fordi det er mulig å spille med gamepad gjør det ikke automatisk spillet dårligere. Det gjør det bar mer tilgjengelig, så vi kan fokusere mer på selve spillet enn å holde styr på kontrollene. Selv Baldur's Gate-sagaen burde gå helt fint å spille med gamepad. Seriøst.

 

Litt mer on-topic tviler jeg på at de snakker om Witcher 2 til konsoll. For det første er en konsollversjon ikke så interessant, og de trenger strengt tatt bare å gi oss en dato. For det andre er det E3 vi snakker om, og der holder det ikke med å komme med en annonsering av en konsollversjon av et spill som kom til PC noek uker tidligere. Skal jeg tippe vil det være et eget spill til konsoll som ikke har noe med hovedserien å gjøre. Jeg har ikke spilt gjennom Witcher 2 ennå (ikke engang prologen pga Fable 3), men Witcher 2 er jo en direkte oppfølger av Witcher 2, og han sa de ikke har startet Witcher 3 ennå. De de kommer nok til å gjøre det, så det er ikke urealistisk å tro den vil følge handlingen fra de to første. Kanskje de annonserer en konsollversjon som fokuserer på en annen Witcher?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...