Gå til innhold

Dirt og Psstore.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Codemasters kunne ikke vete at psn ble hacka.så takk de jævla hackerne istedet

 

Syns det er en ganske barnslig holdning. Det er ingen andre enn Sony og Codemasters å skylde på. En ting er at ting kan være nede kanskje så mye som en dag (en vanlig butikk utsatt for røveri kan være stengt noen timer eller i ekstreme tilfelde kanskje en hel dag), men vi snakker nå om mer enn en måned hvor brukerne ikke har fått det de har betalt for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Codemasters kunne ikke vete at psn ble hacka.så takk de jævla hackerne istedet

 

Syns det er en ganske barnslig holdning. Det er ingen andre enn Sony og Codemasters å skylde på. En ting er at ting kan være nede kanskje så mye som en dag (en vanlig butikk utsatt for røveri kan være stengt noen timer eller i ekstreme tilfelde kanskje en hel dag), men vi snakker nå om mer enn en måned hvor brukerne ikke har fått det de har betalt for.

 

Helt enig med zlpw0ker, og at du kommer å sammenligner PS Store med en vanlig butikk sier vel sitt om at du ikke har HELT snøring om hva du prater om.Viss du klarer å trekke en samenligning mellom en Nille butikk i Drøbak som har blitt begått innbrudd i og PS Store som har flere millioner kunder verden over så vær så snill å forklar det nærmere. Og hva mener du med at vi ikke har fått det vi betaler for? PS Store og hele Online tjenesten til Sony er gratis, er kun + tjenesten som koster noe, og det får både gjeldene kunder OG nye kunder 1 mnd gratis etter at PS Store kommer opp igjen, i tillegg til 2 valgfrie spill.

 

Og å komme her å klandre Codemasters for at en ikke får testet ett spill fordi en må få kode fra PS Store blir så latterlig at eg nesten tror du tuller, det er ingen andre sin feil en hackerne at PS Store ikke er oppe, joda sikkerheten til Sony var for dårlig men den blir også nå ordnet til ett enda høyere nivå slik at sånt som dette ikke skal skje flere ganger.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Seriøst var vel ikke ett spørsmål om å dele skyld dette innlegget skulle være. For allikevel joine inn i diskusjonen så kan det da ikke være andre enn sony sin egen skyld. I dagens verden må man regne med at man blir utsatt for hacker angrep og hvis sony ikke har sikret seg mot dette så er det en slett jobb. Ring banken og si at du har blitt frastjålet minibank kort og kode fra samme lomme og se om hvem sin skyld det er. Tror ikke du kommer så langt med å si det er tyven. Dessuten så visste codemaster at psn var nede og kunne kommet med en patch som ga oss midlertidig tilgang til psn, det er det andre spillutviklere som har gjort, syntes at vi som kunder blir lidende hver gang.

 

Hackerne kan nok ikke skyldes på her da vi alle vet at det er kjeltringer der ute at psn er nede er kun på grunn av slett arbeid hos sony (regner med at hoder vil rulle) Det er også dårlig av codemaster og ikke ha en midlertidig fiks på dette for at vi som kunder skal få ett fullverdig produkt når vi har betalt for det.

Lenke til kommentar

Føler denne sony hacker saken har blitt litt av en meningsgryte. Personlig finner jeg det litt rart å legge all skyld på Sony fordi deres systemer ikke var "hack proof". Sannheten er at det er ingen systemer som er helt sikre, det finnes selvsagt systemer som er sikrer en andre, og enkelte rapporter tyder på at Sony sitt system ikke var av den beste sorten.

 

Grunnen til at jeg ikke vil klage på Sony pga denne prosessen er at det blir som en bank blir ranet. Skal vi da bare si at det er ikke hackerne sin feil at banken er stengt idag pga ran, det er banken, som ikke hadde satt i verk alle mulige sikkerhetsrutiner. Sony har veldig lyst til å åpne playstation store, og gi oss alt innholdet de har tilgjengelig. De vil bare prøve å være så sikre så mulig før det skjer.

 

De gjør de sikreste de kan gjøre når de har blitt hacket i den forstand som de har nå, de må bygge alt om på nytt. Fordi det er eneste måten de kan være sikre, og det tar lang tid, desverre.

 

Mer info om hvordan hackere opperer og tenker. Se Reporters Round Table

Lenke til kommentar

Seriøst var vel ikke ett spørsmål om å dele skyld dette innlegget skulle være. For allikevel joine inn i diskusjonen så kan det da ikke være andre enn sony sin egen skyld. I dagens verden må man regne med at man blir utsatt for hacker angrep og hvis sony ikke har sikret seg mot dette så er det en slett jobb. Ring banken og si at du har blitt frastjålet minibank kort og kode fra samme lomme og se om hvem sin skyld det er. Tror ikke du kommer så langt med å si det er tyven. Dessuten så visste codemaster at psn var nede og kunne kommet med en patch som ga oss midlertidig tilgang til psn, det er det andre spillutviklere som har gjort, syntes at vi som kunder blir lidende hver gang.

 

Hackerne kan nok ikke skyldes på her da vi alle vet at det er kjeltringer der ute at psn er nede er kun på grunn av slett arbeid hos sony (regner med at hoder vil rulle) Det er også dårlig av codemaster og ikke ha en midlertidig fiks på dette for at vi som kunder skal få ett fullverdig produkt når vi har betalt for det.

 

nei,nå får du skjerpe deg deg litt.Ser kjapt at du er en annon person og ønsker bare faenskap for Sony,troll et annet sted a.

Og hvordan i helvete kan Codemasters komme med en patch som gjør at kundene sine kan komme inn på psn????

Det er Sony som eier PSN og når Sony legger det ned for og bygge en bedre sikkerthet bør du være fornøyd med det og du må da kunne klare og vente noen dager til vel.Og alle spill er fullverdige,det er bare noen spill som har bonus.

Du burde vet at Dirt3 har vært i utvikling over lengre periode eller? altså før psn skandalen.Og nevn hvilke spillutviklere som har gjort en slik patch da!

 

Så ID theft for 77millioner psn brukere og 22-25mill SOE brukere er ikke hackerne sitt feil da,bare Sony sin feil? pga det kunne sony sikkert vite om,seff burde de hatt bedre sikkerhet.Håper de folka som hacka psn får livstid eller værre,eller bøter så mye at de ikke har nok til og kjøpe dasspapir engang for resten av livet sitt.Hadde jeg personlig troffe noena v de annon folka eller de hackerne som hacka psn hadde grisejula en etter en.

 

Og det med frastjåling av kortet sitt er et dumt eksempel,jeg kan counter argumentet ditt.Visa har gått ut med at all penger som blir tapt når det gjelder PSN skandalen får tilbake pengene.Og ellers om kortet ditt blir stjælt så må man jo anmelde det,og de på banken din vil jo da ta en titt på beløpa og se om det er uvanlige trekk fra kontoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst var vel ikke ett spørsmål om å dele skyld dette innlegget skulle være. For allikevel joine inn i diskusjonen så kan det da ikke være andre enn sony sin egen skyld. I dagens verden må man regne med at man blir utsatt for hacker angrep og hvis sony ikke har sikret seg mot dette så er det en slett jobb. Ring banken og si at du har blitt frastjålet minibank kort og kode fra samme lomme og se om hvem sin skyld det er. Tror ikke du kommer så langt med å si det er tyven. Dessuten så visste codemaster at psn var nede og kunne kommet med en patch som ga oss midlertidig tilgang til psn, det er det andre spillutviklere som har gjort, syntes at vi som kunder blir lidende hver gang.

 

Hackerne kan nok ikke skyldes på her da vi alle vet at det er kjeltringer der ute at psn er nede er kun på grunn av slett arbeid hos sony (regner med at hoder vil rulle) Det er også dårlig av codemaster og ikke ha en midlertidig fiks på dette for at vi som kunder skal få ett fullverdig produkt når vi har betalt for det.

 

nei,nå får du skjerpe deg deg litt.Ser kjapt at du er en annon person og ønsker bare faenskap for Sony,troll et annet sted a.

Og hvordan i helvete kan Codemasters komme med en patch som gjør at kundene sine kan komme inn på psn????

Det er Sony som eier PSN og når Sony legger det ned for og bygge en bedre sikkerthet bør du være fornøyd med det og du må da kunne klare og vente noen dager til vel.Og alle spill er fullverdige,det er bare noen spill som har bonus.

Du burde vet at Dirt3 har vært i utvikling over lengre periode eller? altså før psn skandalen.Og nevn hvilke spillutviklere som har gjort en slik patch da!

 

Så ID theft for 77millioner psn brukere og 22-25mill SOE brukere er ikke hackerne sitt feil da,bare Sony sin feil? pga det kunne sony sikkert vite om,seff burde de hatt bedre sikkerhet.Håper de folka som hacka psn får livstid eller værre,eller bøter så mye at de ikke har nok til og kjøpe dasspapir engang for resten av livet sitt.Hadde jeg personlig troffe noena v de annon folka eller de hackerne som hacka psn hadde grisejula en etter en.

 

Og det med frastjåling av kortet sitt er et dumt eksempel,jeg kan counter argumentet ditt.Visa har gått ut med at all penger som blir tapt når det gjelder PSN skandalen får tilbake pengene.Og ellers om kortet ditt blir stjælt så må man jo anmelde det,og de på banken din vil jo da ta en titt på beløpa og se om det er uvanlige trekk fra kontoen.

Du er vel kanskje ikke av dem smarteste du. Hvis du forsvarer sony på grunn av deres elendige sikkerhet og i tillegg ekstremt lang nedetid for å fikse problemet så må jo du være drømmekunden til alle. Behandle deg som dritt og i tillegg forsvarer du dem i etterkant.

Warner bros hadde samme problemet med mortal kombat, men de løste det slik at folk kunne spille online før psn kom opp igjen, sjekk litt før du kommer med idiotiske påstander.

Det er sånne som deg gjør at store selskaper kan rulle over kundene sine. Du får legge deg ned og la noen tråkke over deg, mens du skryter av hvor flinke dem er.

 

Har bare en ting og si til deg: Wake up and smell the coffee

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gidder ikke lage ny tråd, spør heller her. Får man kjøpt dirt 3 i PSStore?

 

I og med at PSStore ikke er oppe, så får man i al fall ikke det. Jeg vil også anbefale å ikke kjøpe noe der med bankkort/kredittkort. Elkjøp og diverse andre selger den til 399,-

 

Elkjøp i Kongsberg hadde det ikke :thumbdown:

Lenke til kommentar

Seriøst var vel ikke ett spørsmål om å dele skyld dette innlegget skulle være. For allikevel joine inn i diskusjonen så kan det da ikke være andre enn sony sin egen skyld. I dagens verden må man regne med at man blir utsatt for hacker angrep og hvis sony ikke har sikret seg mot dette så er det en slett jobb. Ring banken og si at du har blitt frastjålet minibank kort og kode fra samme lomme og se om hvem sin skyld det er. Tror ikke du kommer så langt med å si det er tyven. Dessuten så visste codemaster at psn var nede og kunne kommet med en patch som ga oss midlertidig tilgang til psn, det er det andre spillutviklere som har gjort, syntes at vi som kunder blir lidende hver gang.

 

Hackerne kan nok ikke skyldes på her da vi alle vet at det er kjeltringer der ute at psn er nede er kun på grunn av slett arbeid hos sony (regner med at hoder vil rulle) Det er også dårlig av codemaster og ikke ha en midlertidig fiks på dette for at vi som kunder skal få ett fullverdig produkt når vi har betalt for det.

 

nei,nå får du skjerpe deg deg litt.Ser kjapt at du er en annon person og ønsker bare faenskap for Sony,troll et annet sted a.

Og hvordan i helvete kan Codemasters komme med en patch som gjør at kundene sine kan komme inn på psn????

Det er Sony som eier PSN og når Sony legger det ned for og bygge en bedre sikkerthet bør du være fornøyd med det og du må da kunne klare og vente noen dager til vel.Og alle spill er fullverdige,det er bare noen spill som har bonus.

Du burde vet at Dirt3 har vært i utvikling over lengre periode eller? altså før psn skandalen.Og nevn hvilke spillutviklere som har gjort en slik patch da!

 

Så ID theft for 77millioner psn brukere og 22-25mill SOE brukere er ikke hackerne sitt feil da,bare Sony sin feil? pga det kunne sony sikkert vite om,seff burde de hatt bedre sikkerhet.Håper de folka som hacka psn får livstid eller værre,eller bøter så mye at de ikke har nok til og kjøpe dasspapir engang for resten av livet sitt.Hadde jeg personlig troffe noena v de annon folka eller de hackerne som hacka psn hadde grisejula en etter en.

 

Og det med frastjåling av kortet sitt er et dumt eksempel,jeg kan counter argumentet ditt.Visa har gått ut med at all penger som blir tapt når det gjelder PSN skandalen får tilbake pengene.Og ellers om kortet ditt blir stjælt så må man jo anmelde det,og de på banken din vil jo da ta en titt på beløpa og se om det er uvanlige trekk fra kontoen.

Du er vel kanskje ikke av dem smarteste du. Hvis du forsvarer sony på grunn av deres elendige sikkerhet og i tillegg ekstremt lang nedetid for å fikse problemet så må jo du være drømmekunden til alle. Behandle deg som dritt og i tillegg forsvarer du dem i etterkant.

Warner bros hadde samme problemet med mortal kombat, men de løste det slik at folk kunne spille online før psn kom opp igjen, sjekk litt før du kommer med idiotiske påstander.

Det er sånne som deg gjør at store selskaper kan rulle over kundene sine. Du får legge deg ned og la noen tråkke over deg, mens du skryter av hvor flinke dem er.

 

Har bare en ting og si til deg: Wake up and smell the coffee

 

jeg forsvarer ikke Sony pga sikkerheten,jeg også mener sony burde hatt bedre sikkerhet,no questions there.Men det tar jo lang tid og bygge opp sikkerheten rundt psn på nytt igjen og så finne ut hva som har blitt tatt av hackerne.

jeg kom ikke med påstand,jeg la det fram slik at du skulle komme med en eksempel,er forskjell på det.

Det fins andre spill og spille enn dirt3 også,man MÅ ikke HA online muligheten og psn store for at man skal spile,jeg har spilt på NFS Shift 1 jeg nå i ca 2uker ellerno,merker ikke noe spessielt til det egentlig.Det finnes andre ting og gjøre enn og spille dag inn og dag ut.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter litt med Dirt 3 og PSS jeg også.

Skal ha inn de fire bonuslagene som følger med spillet som jeg kan laste ned fra PSS ved å "redeeme" en kode. Får lastet ned alle fire pakkene og innstalert de i PSS, men får ikke de inn på spillet.

Der får jeg beskjed om at jeg må laste de ned i PSS, noe som alle rede er gjort.

Noen fler som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...