Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20-åringer som er sammen med 15-åringer. Er det greit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror veldig lite på at en 16-åring er mer moden enn den sistnevnte. Så fremfor å skille på alder, bør en kanskje se på erfaring?

 

Kanskje dama kommer fra en heller stor familie hvor bare mor og far hadde elleve unger, og ble vandt til å ta ansvar og forholde seg til hverdagslige ting i temmelig ung alder?

Kanskje gutten går på rollerblades ved siden av barnevognen som hun leier?

 

Hvem vet...

 

Jeg påpeker bare at en 21-åring som blir sammen med en 16-åring, sansynligvis ikke er interessert i noe annet enn sex. 16-åringen på den annen side er kanskje mer interessert i en moden person hun kan være i et forhold med.

 

Jeg tror... ja'a.

Det er nok av tretten-åringer som har funnet seg one-nights stand med tredeve-åringer gjennom internett. Domstolene har, etter mitt inntrykk og de dommer jeg leser om, blitt så lei av dette opplegget nå, at dem er heller tilbakeholdne med å gi jentene "oppreisning".

 

FOR OPPREISNING HAR DEM JO FAEN MEG ALLEREDE FÅTT

 

Å i danmark skjer det at jentene faktisk taper noen saker mot eldre menn, å det va visst enda kvinne dommere som var strengest mot ung jentene, kanskje det ligger noe der :thumbup:

 

Husker ikke hvor jeg så dette, men jeg kan prøve å se etter kilder.

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar

Ei venninne av meg holder på med en som er 32 :no: Har prøvd å snakke med henne om det, men ja, uten hell. :ermm: Hun er 15, bare så det er klart, blir 16 snart nå. Utrolig jente, kan ikke si det samme om fyren. Skulle tro voksne mennesker kunne se at det her er helt galt, men tydeligvis er det noen der ute som gir blanke faen.

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg holder på med en som er 32 :no: Har prøvd å snakke med henne om det, men ja, uten hell. :ermm: Hun er 15, bare så det er klart, blir 16 snart nå. Utrolig jente, kan ikke si det samme om fyren. Skulle tro voksne mennesker kunne se at det her er helt galt, men tydeligvis er det noen der ute som gir blanke faen.

 

Det er litt drøyt ja. Hadde dama enda bikka 20 hadde det vært mer akseptabelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For å sette det litt på spissen, hadde nok ikke blitt sammen med dama, vist jeg er den jeg er i dag (20 år) og hun er den hun var den gang jeg traff hun (15 år, er 19 nå, slapp av) idag.

Myeeee har skjedd på 3 og et halvt år.

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg holder på med en som er 32 :no: Har prøvd å snakke med henne om det, men ja, uten hell. :ermm: Hun er 15, bare så det er klart, blir 16 snart nå. Utrolig jente, kan ikke si det samme om fyren. Skulle tro voksne mennesker kunne se at det her er helt galt, men tydeligvis er det noen der ute som gir blanke faen.

 

Forhold eller bare knulle? forhold da er det litt rart, men whatever floats your boat, så skal ikke jeg irritere meg over det, bare han slipper drapstrusler osv, å begge faktisk vil satse på hverandre så mener jeg dem burde få lov.

 

Regelen er alder delt på to pluss 7.

 

Av denne regelen får du:

20 / 2 = 10

+7 = 17.

 

Holder denne 20åringen på med noen som er yngre enn 17, er vedkommende føkka i huet.

 

Du kan seriøst ikke være særlig gammel.

 

Da er jeg meget føkka i hodet iværtfall, men har enda ikke slått kjæresten min eller voldtatt henne, på 5 år. :ohmy:

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar
Forhold eller bare knulle? forhold da er det litt rart, men whatever floats your boat, så skal ikke jeg irritere meg over det, bare han slipper drapstrusler osv, å begge faktisk vil satse på hverandre så mener jeg dem burde få lov.

 

I mine øyne ser det ut som at han bare vil knulle, mens hun ser et forhold. Men jo, du har et poeng. Kan godt hende jeg tar feil angående fyren, og i såfall skal jeg selvfølgelig ikke blande meg inn hvis de satser på et seriøst forhold. Grunnen til at jeg er så bekymret er at den fyren her i mine øyne er virkelig ikke en av de beste, og jeg vil helst slippe å se venninnen min bli utnyttet bare for sex.

Lenke til kommentar

Hvis en 16 år gammel jente må leke mamma for en 21-åring, tror jeg problemet ligger hos 21-åringen. Det finnes ekstrem variasjon i denne alderen. Man har 21-åringen som bor hjemme på promperommet, jobber på Rema 1000 og drikker hver helg i mangel på bedre ting å gjøre. Så har man 21-åringen som har gått et år av VGS et annet sted i landet, eller i utlandet, noe som har blitt populært, så gjennomført verneplikt, og går på Høgskole/Universitet.

 

Helt enig, det er stooor forskjell blant folk! Noen bor hjemme og spiller WoW mens mamma vasker klærne deres til de er nærmere 30, mens andre har flyttet hjemmefra, tatt fagbrev og jobber innen de er 21 :)

 

Selvfølgelig får man noen tanker når man hører om en gutt på 20 som er sammen med ei jente på 15, men synes ikke man skal gre alle under en kam.

Lillesøstra mi (på 15 ja) har faktisk en 20 år gammel kjæreste og det går fint (til han smeller henne på tjukka og mister jobben da seff :p )

 

Regelen er alder delt på to pluss 7.

 

Av denne regelen får du:

20 / 2 = 10

+7 = 17.

 

Holder denne 20åringen på med noen som er yngre enn 17, er vedkommende føkka i huet.

 

Hvor kommer denne regelen fra? :huh:

Lenke til kommentar

Ei venninne av meg holder på med en som er 32 :no: Har prøvd å snakke med henne om det, men ja, uten hell. :ermm: Hun er 15, bare så det er klart, blir 16 snart nå. Utrolig jente, kan ikke si det samme om fyren.

 

Jeg synes hun burde slå opp med ham har du nummeret hennes så kan jeg snakke henne litt til rette :ermm:

 

Men fra dårlig humor til revolver, de holder nok ikke isammen så _veldig_ lenge... med mindre det er _henne_ som strekker seg lengst for å takle aldersforskjellen, rett og slett fordi hun vil ha beinet sitt.

Så lenge dem bruker beskyttelse, så eh. Tror vel kanskje ikke vennegjengen skal stille opp med brekkjern for å få dem fra hverandre.

 

Regelen er alder delt på to pluss 7.

...

Holder denne 20åringen på med noen som er yngre enn 17, er vedkommende føkka i huet.

 

* Mipp mopp* I make all decisions in life on the basis of mathematical formulas *bip bop* I am a robot

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lavalder-argumentet synes jeg er ett rent juridisk argument. Vet om folk som ikke er klare for sex enda de er 18. Samtidig så var jeg klar som 13-åring og har aldri angret.

 

Modenhet har ingenting med sex å gjøre.

 

Det er flere som har nevn lavalderen, og ettersom man ikke skrur om en magisk bryter i hodet når man fyller 16 så...

 

Ei venninne av meg holder på med en som er 32 :no: Har prøvd å snakke med henne om det, men ja, uten hell. :ermm: Hun er 15, bare så det er klart, blir 16 snart nå. Utrolig jente, kan ikke si det samme om fyren. Skulle tro voksne mennesker kunne se at det her er helt galt, men tydeligvis er det noen der ute som gir blanke faen.

 

Nå er store aldersforskjeller litt mer vanlige i de skjeive miljøene, men det er en som gikk på skole med meg, som fant seg en fyr på 32 når han var 16... Det er for drøyt. Selv for meg!

 

Regelen er alder delt på to pluss 7.

 

Av denne regelen får du:

20 / 2 = 10

+7 = 17.

 

Holder denne 20åringen på med noen som er yngre enn 17, er vedkommende føkka i huet.

 

Sett ti stykk 17 åringer og ti stykk 16 åringer ved siden av hverandre. Snakk med alle, se på alle. Prøv å bestemt alderen ut fra modenhet... Kan vedde på at det blir 50% feil...

 

For å sette det litt på spissen, hadde nok ikke blitt sammen med dama, vist jeg er den jeg er i dag (20 år) og hun er den hun var den gang jeg traff hun (15 år, er 19 nå, slapp av) idag.

Myeeee har skjedd på 3 og et halvt år.

 

Den ser jeg også, kunne ikke blitt sammen med x'n min på nytt om x'n plutselig ble 16. igjen, mens jeg er 20.

 

Men alt går på at folk er forskjellige, og at alder, ofte bare er ett tall. 20, og det er to 16-åringer som er "viktige" i livet mitt på hver sin måte. Den ene er alltid morsom å være med, der har jeg mulighet til å være litt "unge" igjen. Mens den andre, er kanskje den jeg snakker mest med, når det gjelder følelser, og alvorlige ting. Rett og slett fordi han er mer moden, seriøs, forståelsesfull og voksen i hodet enn alle andre jeg snakker med som er under 25...

Lenke til kommentar

Er ett litt vanskelig tema det der. Jeg tror ganske sikkert at jeg kunne hatt ett forhold til noen som er født i 95 (og altså er/blir 16 dette året), jeg ser ikke på meg selv som gammel selvom jeg er 20

 

Menmen. Så lenge ingen blir skadet, og det ikke er større aldersforskjell så... vel... så ok da.

 

Hmm, dette kan bli morro, er 15 jeg, hvor skal vi møtest? ( joke ) :D

 

Vel, jeg synest det blir litt drøyt med 15 og 20 år sammen, menne.. Spørs jo litt hva forholdet innebærer.

Lenke til kommentar

De er nok heller unntaket som bekrefter regelen.

 

Gud, hvor jeg hater denslags "logikk".

 

Hva i helvetet er det du egentlig sier da, menneske?

 

Du tar feil men derfor har du rett?

 

...mulig det er jeg og ikke du som er gal, seff.

 

Det er egentlig OT her, men vedkommende sikter sikkert til utsagnet: "Unntaket som tester regelen." Da blir det straks mer logisk:)

Endret av no_id
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...