Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuelt frustrert. Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke mer. Som gutt, er det bevist at jeg tenker på sex hvert syvende sekkund. Hver eneste dag blir jeg preget av bikinireklamer på TV, halvnakene kvinner i landets største aviser og mange andre fristelser. Uansett hvor jeg går, hører jeg om kamerater som nylig har fått seg noe. Dagene blir mørkere og mørkere, og jeg føler meg enda mindre en hva jeg faktisk er i denne store verden.

 

Jeg har hatt kjæreste i nesten 6 måneder. Hun er den perfekte. De vakkre, uskyldige øynene hennes og det flotte, brede smilet er med på å gjøre hverdagen min enda bedre. Hun er utadvent, veldig klok og en sjarmerende jente. Hun viker litt ukjebnt når det kommer til kjærlighet. Det er det vel ingenting å klage på, ettersom jeg selv vil tilstå dette. Verken jeg eller henne har vært i et så serriøst forhold før.

 

Så, det er helt klart at det har vært de 6 beste månedene i mitt liv. No doubt. Vi har hatt diskusjoner og krangler som de fleste andre par. Vi gjør ofte ting sammen og vi er begge veldig forelsket. Til tross for dette, har jeg enda ikke fått meg noe. Innenfor seksualitet, har jeg alltid vært beskjeden. På leirskole i 5. klasse var alle gutta ute etter å ta på brystene til jentene, mens jeg var den lille, uskyldige gutten som satt på gresset, og så kvaliteten i disse jentene. Jeg forstod at en jente hadde potentiale til å være mye mer enn bare en ting som viste seg fram, som jeg anntar var perspektivet av en jente til alle gutter på denne alderen. Uansett, har jeg alltid vært den beskjedene gutten, mener jeg selv. Jeg har aldri, på de 6 månedene, spurt, fremhevet eller påpekt mitt synspunkt på sex eller om interessen hennes ovenfor den intime akten.

 

Og det gjør det ikke særlig bedre å høre at alle de guttene som kun tar hensyn til seg selv å ønsker å ha sex i et forhold, får seg noe. Jeg blir demotivert og hverdagen blir mørkere.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Beklager evt. skrivefeil. Jeg har dysleksi.

 

Gutt, 16

 

Postet av anonym: 3f111563207d45aa389d7240d81816f4

 

Postet av anonym: b0ebd1a5079ff27631a0b753d61c7b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje lat andres liv gå inn på deg. Eg lovar deg at om eit par år vil du sjå og forstå at seksten år gamle gutar som skryt høgt av sexlivet sitt, er dei aller mest irrelevante menneska i heile universet.

 

Det er for øvrig absolutt ikkje unormalt å venta når du er så ung. Absolutt alle her veit at det er frykteleg, frykteleg skummelt. Det er fullstendig normalt og heilt greitt å ha det litt på avstand. Ikkje stress med det.

Lenke til kommentar

Hvor mye har dere gjort og hvor gammel er hun?

Skjønner at du er litt stressa med å få det overstått, men du har vært i et forhold i lang tid med ei jente som du ser på som "perfekt" og da bør du vente helt til hun er klar.

 

Prøv å gå litt lengre hver gang dere ligger og koser.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Perioden du er i nå er kompleks. Det er nå du har mest lyst, men det er også nå det er minst viktig. Word of truth: Ikke stress, første gang blir bare sånn "meh" uansett.

 

Jeg vet hvordan det er å være 16, det er mildt sagt frustrerende. Spesielt når vennene dine forteller om sine erobringer. Jeg kan berolige deg med at disse erobringene enten er sterkt overdrevet, eller vill fantasi. Et kyss blir fort til vill og hemningsløs sadosex opp ned i en bjørkeskog i den alderen. Hun deilige jenta kameraten din møtte på nett og så datet og hadde sex med, møtte han garantert på redtube eller noe sånt. Det er 40% løgn, og 55% overdrivelse. Du kan banne på at de som faktisk har sex holder kjeft om det.

Lenke til kommentar

Du må være intim for å få noe intimt.

 

evt: Roan pølsa 2 hakk, sex er oppskrytt. Er selv 16, og veit mange skryter litt mye, og overdriver f.eks. hvor tight kjerringa fra kvelden før var. Mest sannsynlig var det bare roting som oppsto.

 

Ha det morro med gutta i ungdomstiden! :fun:

 

 

Er forresten i et forhold med seksuell aktivitet selv. Lover deg virkelig at sex er oppskrytt, uansett hvor fin kjerringa er. Kos deg med hu på andre vis(noe det virker som du greier helt fint fra før)!

 

Lykke til

 

 

Postet av anonym: f52ce95f0db45243bfa75dd44ff92296

Lenke til kommentar

Vær så vennlig å gi meg beviset for at gutter tenker på sex hvert syvende sekund.

 

Du kan ikke. Fordi det er bullshit. Sitter nå med realfagsmatematikk. Kan love deg, man hadde ikke kommet langt med det om man ble avbrutt hvert syvende sekund, trenger litt lengre tankerekker enn det for å løse differensialllikninger og annet "gøy".

 

 

Utover det: Du har en kjæreste som du har vært sammen med i 6 måneder. Det i seg selv gir deg en bedre platform enn mange andre gutter i din alder, så klagene dine faller litt for døve ører hos meg. Om du elsker jenten din, og hun elsker deg, så er det intet galt i å gå i gang. Å ikke gjøre det er å nekte seg selv goder uten grunn, spesielt når du blir så deprimert av all sexen du ikke får ifølge deg selv.

 

Quit whining, start climbing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for mange svar!

 

Jeg anntok at de fleste ville reagere på alderen min i denne situasjonen. Mindre kunne jeg ikke brydd meg. Alder er kun ett tall, og jeg selv kan ikke kontrollere følelsene jeg har. Jeg vet godt at de fleste gutter på min alder også er i min situasjon, men jeg tviler sterkt på at de fleste av dem tenker så mye og er så opptatt av det som jeg er.

 

Grunnen er vel at jeg egentlig bare elsker jenta, mer en hva jeg selv innser.

 

Sufficator: Til helvete med deg. Du aner ingenting om hvor forelsket jeg er. Foreldrene mine, ser også på forholdet vårt som useriøst, kun fordi vi er unge. Gud jeg hater alder i sammenheng med kjærlighet.

 

Postet av anonym: b0ebd1a5079ff27631a0b753d61c7b18

 

Postet av anonym: b0ebd1a5079ff27631a0b753d61c7b18

Lenke til kommentar

Sufficator: Til helvete med deg. Du aner ingenting om hvor forelsket jeg er. Foreldrene mine, ser også på forholdet vårt som useriøst, kun fordi vi er unge. Gud jeg hater alder i sammenheng med kjærlighet.

 

Aaah, elsker å se sånne svar iblant! Kort og kontant skriftlig beskjed^^

 

TS, skjønnte ikke helt hva som var grunnen til at du og damen din ikke hadde hatt sex? Jeg og min kjæreste var "bare" sammen knappe 4 måneder før vi debuterte med hverandre, og vi var henholdsvis 16 og 15.

 

Det at foreldrene dine ikke tar forholdet deres seriøst pga. alderen er rett og slett dårlig holdning av dine foreldre. Kjenner et ektepar som ble sammen i en alder av 15 og er gift fortsatt, og et hvor de ble sammen i slutten av tenårene. Mange forhold i ungdomstiden ender i løpet av noen år, men det jo ikke vits i å prøve og lære om en ikke har troen på det. Gi faen i foreldrene dine sin holdning der, nyt forholdet mens du har det og forvent at det varer livet ut. Kanskje gjør det ikke det, men ta aldri sorgene på forskudd, da lever man deprimert.

Endret av Sapere_aude
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sufficator: Til helvete med deg. Du aner ingenting om hvor forelsket jeg er. Foreldrene mine, ser også på forholdet vårt som useriøst, kun fordi vi er unge. Gud jeg hater alder i sammenheng med kjærlighet.

 

Nå bør du være litt mer observant, før du kommer med sånne svar. Mitt forrige innlegg var ikke rettet mot deg.

 

Med det sagt, har jeg fortsatt ikke særlig sympati for deg. Prøv å ta inn over deg noen av svarene her, fra folk som faktisk ikke er i puberteten lenger.

 

Du beviser hvor umoden du er, når du gjør en så liten greie til noe kjempestort. Hvis du virkelig elsker jenta, så nyt hver dag som den kommer, og ikke stress noen ting.

Lenke til kommentar

Med det sagt, har jeg fortsatt ikke særlig sympati for deg. Prøv å ta inn over deg noen av svarene her, fra folk som faktisk ikke er i puberteten lenger.

 

Du beviser hvor umoden du er, når du gjør en så liten greie til noe kjempestort.

 

Meneh, what else is new?

Gutten er 16 da mann.

 

Fullt ut mulig at dette er en liten greie for deg, men så er du litt eldre og har vel antagelig også erfaring med det der.

 

Mens han bare går rundt og fokuserer mer og mer på det hele, og finner ikke helt roa i sjelen.

 

Jeg tror denne karen egentlig bare kan ta bittelitt mot til seg, og spørre.

Godt mulig at dama også føler det samme, bare at det er enda vanskeligere for henne å ta det opp.

Tross alt, det verste som kan skje er at hun sier "Nei" og det gjør jo egentlig ingen forskjell fra dagens situasjon.

Lenke til kommentar

Følelsen av folk som forstår deg, er herlig! Jeg beklager osten Sufficator, men det virket svært rettet mot meg. At jeg er umoden, kan du ikke tyde etter 2 poster jeg har postet på diskusjon.no.

 

Hippocledies: Takk for støttende ord! :) Jeg har pratet med kjæresten om det før, og jeg tror hun vet veldig klart at jeg er klar når som helst, alt står opp til henne. Dette pratet vi om for kanskje 3 måneder siden. Siden dette har jeg ikke tatt opp temaet igjen, ettersom jeg mener det er uvirkelig å ha samleie uten at begge partene samtykker. Det blir jo bokstavelig talt en voldtekt.

 

Hverdagen får vel bare fortsette som nå.

 

Postet av anonym: b0ebd1a5079ff27631a0b753d61c7b18

Lenke til kommentar

Jeg har pratet med kjæresten om det før, og jeg tror hun vet veldig klart at jeg er klar når som helst, alt står opp til henne. Dette pratet vi om for kanskje 3 måneder siden. Siden dette har jeg ikke tatt opp temaet igjen, ettersom jeg mener det er uvirkelig å ha samleie uten at begge partene samtykker.

 

Bra at du har grei respekt for hva hun vil, på plass.

Men nå er det ikke alltid man vet hva man vil, og det kan jo være at ting knyter seg litt mer og man føler at lista bare blir lagt litt høyere, av å "snakke om det".

 

Tror ikke det er så veldig mange som begynte med det hele, sånn etter at dem hadde gått igjennom en "Standardkontrakt for seksuelt samkvem mellom jevnaldrende" og krysset av for "Analsex (velg en) Ja [ ] Nei [ ] Kanskje [ ]".

 

Av og til tror jeg bare man må gjøre det, og starte heeelt rolig og forsiktig med litt uskyldig nussing.

 

Grei instruksjonsvideo for praktisk veiledning (anbefales).

Lenke til kommentar

se det på den lyse siden, når dere først har sex betyr det noe mer. jeg var en av gutta som mista dyden sist, jeg venta på riktig jente, ikke noe fylle sex som de andre hadde hatt.

 

min første gang var med en jenta jeg elska. da var akkurat fylt 18. du har ikke noe hastverk.

 

for å si den sånn, din første gang blir nok spesiell hvis du er med denne jenta.

 

btw sorry hvis du ikke er jomfru:p men det er bedre å vente enn å ta den første å beste.

 

husk også at sex for mange jenter er ikke bare sex. de føler noe mere bak det. Så vent til hun er klar. men det er ikke noe i veien for å spørre å prøve.

 

bare husk nei er nei. lykke til(y)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...