Gå til innhold

Nytt kabinett, hvilket ?


Anbefalte innlegg

Skal handle meg ett nytt kabinett om ett par uker.. Tenkte jeg skulle handle hoss microplex.no og samtidig samle med meg noe stasj til kabinettet. Jeg skal bestille den versjonen med vindu.

Så tenkte jeg, vilke dioder vil gjøre seg best ut i det kabnettet ?

Tenkte å plassere en slik en over vinduet, oppe i kanten.

Har noen noen formening om hvordan dette blir ?

Eller finnes det bedre ting ? som ikke koster kjorta da..

 

I tillegg trenger jeg noen runde kabler slik at det blir litt mer ryddig der inne, tenkte på denne noen som vet hvordan kvaliteten er på denne ?

 

Er første gang jeg skal bruke noe slik som dette, så tar gjerne i mot tips.

Har hørt at dette kabinettet skal være bra. Er lei av mitt Chieftec kab etter ett halvt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja er du lei av chieftec så velger du jo SELVFØLGELIG (!!!) Thermaltake.... :lol: Dem bruker samma produsenten da, så designet på kabinettet vil være det samma, med litt mer eyecandy på thermaltaken... :shrug: jeg hadde nok heller brukt penga på lian-li eller no sånt

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at XaserIII ligner noe særlig på chieftec utseendemessig. Har XaserIII selv og må si meg svært fornøyd. Med aliminiumsdør i front, får du skikkelig kvalitetsfølelse (ikke et vondt ord om Lian-Li!)

 

Ellers følger det med 7 vifter + Hardcano 9 (viftestyring). Har du alle viftene i gang, blir det ikke akkurat musestille, men på laveste nivå er det slett ikke dårlig. Plassering av lys er lik som på andre tower, kanskje bare litt mer plass å "gjemme" lysene siden vinduet er litt mindre enn hos de towerene som har rektangulære vindu.

 

Eneste klage er at hovedkortet ikke kan tas ut på egen skuffe. Det er skrudd fast i bakplata på toweret. Litt dumt når resten er så gjennomført.

 

Anbefales! (PS: Har ikke prøvd Lian-Li)

Lenke til kommentar

Thermaltake ser jo fett ut men er kasnskje litt flashy.. Det er heller ikke noe for den som vil modde selv, er jo pakke med features allerede.. Har selv et lian li pc 6099 og er skamfornøyd, har ikke modda så mye men satt inn vifte i døra og samla kablene.. MEN d er et konge kabinett (lian'en altså) Thermaltake ser i følge meg litt jalla ut...

Lenke til kommentar

Okei, blir egentli bare mer og mer forvirret i kabinett jungelen, nå har jeg ingen anelse om hva jeg skal velge.

Jeg skal ha ett kabinett som er lett håndterlig, altså uten en mengde skruer som krever skrujern. Det er en fordel at det har en hk skuff.

Vindu er ettt must :)

Prise bør ikkke overstige 1500 kr

 

Har sett litt på Sunbeam sitt pleksi kabinett, noen som har erfaring med dette ?

 

Har også sett på Raidmax sitt midi tower i aluminium, det er jo ganske billig, men hvordan er kvaliteten ?

 

Har også sett litt på dette

Noen meninger om dette? Ser jo litt heftig ut, og det får jo god kritikk av hw.no billig er det å

 

Noen som har andre forslag ?

Lenke til kommentar
Har selv Lian Li pc7 og er meget fornøyd. Hvis du skulle ha uttagbart brett for hovedkort ville jeg nok gått for et Lian Li pc65 (5 står for at det har vindu). Du skulle vel ha vindu? Tja.

du har pc7 cabbiset ditt en hardiskramme som på pc60 eller har den et vanlig sån som vanlige kabbinetter har. den nederste mener jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...