Gå til innhold

[Løst] blizzard sier at eg har selt world of warcraft acconten min haster


Anbefalte innlegg

Ja det går dårlig med world of warcraft acconten min den er stegt for ingen grunn har ikke gjort en drit. dette sto på eposten

Greetings!

 

It has come to our attention that you are trying to sell your personal World of Warcraft account(s).

As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.

If this proves to be true, your account can and will be disabled.

It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.

If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

hva skal eg gjøre har prøvd og visse at det er meg men ingen respons

Endret av sirk800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gjør noe som står i e-posten. Vent 1-2 uker. Funker kontoen enda?

 

Hvis ja:

Da er dette et scam forsøk

 

Hvis nei:

Kontakt blizzard via. battle.net

 

Jeg sletter all mail som kommer fra "Blizzard", fordi det er 99% scam.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Det er scam! Siden je gfikk også meldingen uten at jeg spiller wow

 

Ang. nettsiden til Blizzard.

 

Skriv alltid adressen selv i adressefeltet. www.battle.net

Aldri følg lenken fra en e-post.

 

True, ikke sikkert adressen i eposten virkelig er battle.net

Kan hende at idet du trykker der, blir det lastet ned noe virus uten at du vet det

Endret av GhostViruz141
Lenke til kommentar

Sjekk hvem e-posten kommer fra. Hvordan har du bevist at du er rettmessig eier av kontoen?

det er en link der og som fører til en battle.net. der skulle vi skive epost og navn og hemelig spørsmål

Spurte hvor e-posten kom fra. Ikke innholdet. :) Dessuten skrevd u tidligere "hva skal eg gjøre har prøvd og visse at det er meg men ingen respons", hvordan måte har du bevist at du er faktisk rettmessig eier?

 

 

"If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership." = SCAM!

 

Verifisering av ownership eller ikke ville ikke hatt noe å si i forhold til om du har brutt EULA/TOS.

Om e-postadressen er legit, og at de har noe som gjør at de er i tvil om han faktisk er rettmessig eier av kontoen, kan de godt kreve dokumentasjon på det. Eksempler på dette er bilde av bankkortet som det trekkes fra, CD-key, og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...