Gå til innhold

Guide til å lytte til Pandora.com (musikksmaks-basert radio)


ToTTy

Anbefalte innlegg

Målet i denne guiden er å kunne bruke www.pandora.com via en gratis amerikansk proxy. Ingen andre applikasjoner eller nettsider skal bruke proxyen. Denne guiden kan også brukes til å se på hulu.

 

I denne guiden bruker jeg Firefox 4 med Windows 7.

 

Pandora er en nettside som tilbyr radio basert på sanger du liker. Dersom det kommer en sang du ikke liker kan du skippe den, og "dislike" den slik at radioen lærer hva du ikke liker. Dette er en fantastisk radiokanal til å finne ny god musikk.

 

1. Last ned Tor Vidalia Bundle fra deres hjemmeside: https://www.torproject.org/ (Ikke last ned Tor Browser Bundle, dette er feil)

2. Last ned FoxyProxy Standard fra: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/foxyproxy-standard/

3. Installer Tor Vidalia Bundle og start Vidalia.

4. Dersom alt er normalt vil den automatisk finne et Tor network og du vil få opp dette:

eNWkp.jpg

5. Klikk View the Network, bildet som kommer opp vil se ca. slik ut:

fjq1P.jpg

Som du kan se er dette proxyer som er oppe akkurat nå. De er her sortert etter ping, slik at de beste kommer øverst. La dette vinduet stå oppe.

6. Finn Vidalia Bundle\Tor\torrc filen i start menyen og åpne den med Notepad.

7. Lim inn dette i toppen av filen og lagre:

ExitNodes Unnamed,THEOPHYLAKTOS,greyunknown,zeller,raskin,PPrivCom053
StrictExitNodes 1
NewCircuitPeriod 15
NumEntryGuards 8
KeepalivePeriod 60
CircuitBuildTimeout 5

MERK: I ExitNodes har jeg "Unnamed,THEOPHYLAKTOS,greyunknown,zeller,raskin,PPrivCom053". Dette er navn jeg fant på steg 5 for noen dager siden. Alle disse har amerikansk flagg forran seg, og burde bli byttet ut med dine top 5-10 (jo flere jo bedre) amerikanske proxy navn.

8. Restart Vidalia og få "Connected to the Tor network" meldingen. Du har nå en av proxyene du valgte i "ExitNodes".

9. Gå på Tools, FoxyProxy standard og set "Use proxies based on their pre-defined patterns and priorities". Gå deretter inn på FoxyProxy options.

C3T1U.jpg

10. Klikk "Add new proxy" og ha disse instillingene i de forskjellige Tabene:

sifyz.jpg

"Add new pattern" i "URL Patterns" taben slik:

RSIO6.jpg

11. Gå inn på www.pandora.com i Firefox og nyt. Merk at du må åpne Vidalia og connecte hver gang du ønsker å lytte til pandora.

Endret av ToTTy
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Ser ut som en fin guide, aner ikke om det fortsatt fungerer, skal vurdere å teste. Det jeg har gjort er å endre til en custom us proxy i firefox, så bare spiller jeg pandora der. det fungerer veldig fint, da er det kun firefox som kjører på den amerikanske proxyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...