Gå til innhold

Sitter eller står du når du tørker deg?


years

  

128 stemmer

  1. 1. Sitter eller står du når du tørker deg?



Anbefalte innlegg

Haha, står akkurat sånn som MarB:P Men jeg tar ikke hånda mellom beina. Jeg kommer inn skrått opp på høyre side av rumpen og tørker i retning pungen, ja.

 

Har faktisk ikke tenkt over hvordan jeg tørker meg før nå, å ser til min store overraskelse at jeg er i mindretall. hmm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723

Personlig er jeg venstrehendt, og jeg var også en stående tørker tidligere i livet mitt. Jeg har nå gått over til sittende tørking, hvor jeg fører min venstre hånd mellom bena mine, bruker den høyre hånden til å løfte mine testikler, også tørker jeg i retning pungen. På neste tørk tørker jeg i retning anus, og slik får jeg fjernet alt av bamsemums på en effektiv måte.

Lenke til kommentar

Trodde det var normalt å sitte å tørke seg. Man lener seg liksom litt over på ene siden, så har man fritt spillerom til å tørke seg bakfra eller forfra. T.o.m sidelengs om det trengs. Stå i en kinking positur mens man tørker seg virker absurd for meg.

Hva gjør dere hvis dassen er skikkelig liten? Står oppå dolokket?

 

edit: 'Trodde det var normalt' som i at jeg gjør det. Har enda til gode å se noen andre tørke seg etter å ha gjort bommelom.

Endret av cozmos
Lenke til kommentar

Waat. Bare jeg som ligger? :ermm:

Bare jeg ser for meg nyhet om noen uker der en full person har drukna etter "planking" på do? :p

 

Planking:

http://www.dagbladet.no/2011/05/16/nyheter/innenriks/sosiale_medier/nettsamfunn/facebook/16549282/

 

:blink:

Hvis jeg kommer over et bilde på facebook av når noen "planker" samtidlig så de tørker seg så vett jeg at de har hentet insprasjon fra denne tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...