Gå til innhold

Brink diskusjons tråd.


Hvilken Pre-Order Bonus pack velger du?  

13 stemmer

  1. 1. Hvilken Pre-Order Bonus pack velger du?

    • The DOOM Pack
    • The Fallout Pack
    • The Psycho Pack
    • The Spec Ops Pack


Anbefalte innlegg

4 Dager til spillet kommer, har ventet på dette spillet lenge og var klar på at jeg skulle kjøpe det på steam. Men no fant jeg ut at det er 4 forskjellige Brink pre order bonus packs.

 

PreOrderPackSpecOps-withlegal.jpg

 

 

 

 

PreOrderPackPsycho-withlegal.jpg

 

 

 

 

PreOrderPackFallout-withlegal.jpg

 

 

 

 

PreOrderPackDoom-withlegal.jpg

 

http://www.fpsvideog...ailed-pictured/

 

 

 

 

 

Mye digg her, hva velger dere?

 

Jeg vet hva jeg liker minst, men klarer ikke å velge mellom Fallout og Psycho

 

 

 

 

---------------------------------------------

 

*Platekompaniet.no

Pre order bonus packs: Doom Pack og Speck Ops Pack

Pris: 399 NOK

 

Cdon.com

Pre order bonus packs: ???

Pris: 349 NOK

 

Steam

Pre order bonus packs: Speck Ops pack

Pris: 49,99 Euro ( 396 NOK )

 

Gamezone.no

Pre order bonus packs: Doom Pack ogSpeck Ops pack

Pris: 348 NOK

Leversen 11.05.11

 

Absoluttspill leverer 20.05 og leverer standard ver av spillet (ingen bonus packs) så tar ikke med den her.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gleder meg sykt til brink kommer, har forhånds bestillt nordic edition på platekompaniet :D

 

i nordic edition får eg med doom pack og spec ops back, men fallout og psycho virket veldig kule og, men går vell ikke ann å få alle?

 

noen som har funnet ut hvilken krops type de skal være? for de som ikke har fått det med seg kan du være 3 forskjellige krops typer, ligh, medium og heavy og jo lettere du er, jo mer akrobatisk er du, men jo mindre tåler du.

 

eg tror eg går for en medium for eg liker å ha litt health, men vil jo samtidig kunne gjøre noen sweete moves :D

 

det er tydeligvis kun light weight som kan løpe på vegger då:(

Lenke til kommentar

Går det ikke ann å lage flere "characters" ?

 

 

 

 

Selv gleder jeg meg, men er redd for at jeg skal bli skuffet. Redd for at jeg skal ha for store forventninger. Var sikker på å bestille på steam for jeg liker å ha alt av spill på en plass og steam er veldig enkelt når det kommer til å laste ned spill på andre maskiner og andre tidspunkt.

 

 

 

 

 

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Bestillte gjennom Steam, så det er vel Spec Ops tenker jeg. Gleder meg sykt mye nå. Vurderte å fixe no proxy greier så jeg kunne starte å spille i morgen, men jeg hørte steam kontoen min kan bli bannet av det, er dette tilfellet?

 

Mulig, er ikke helt sikker da jeg ikke har giddet og søke det opp før jeg svarer. Da jeg ble bannet i Modern Warfare 2 var det grunnet Console Unlocker - Det er kun Modern Warfare 2 jeg ikke kan spille, tviler på at Steam hadde bannet kontoen din så du ikke kan spille noe i det hele tatt. Blir du bannet er det nok kun i Brink. Men kjipt uansett, da du ikke kan kjøpe 2 kopier av ett spill på en konto.

Lenke til kommentar

Ja det hadde vært kjipt uansett. Får vel bare vente til fredag da for å være sikker.

 

Med tanke på kropp så vil jeg vel starte med light får å teste SMART systemet ved å klatre på vegger å alt det der. Men etter vært vil jeg vel ta det som er best for en sniper som antakelig er normal.

Lenke til kommentar

Det har kommet endel anmeldelser. Fikk litt sjokk når jeg gikk på IGN og så karakteren 6/10 (XBOX), men endel andre ligger rundt 8/10 som egentlig er akkurat det jeg trodde dette spillet kom til å få.. Har skjønt at spillet er fullt av bugs, og etter et par frustrerende uker med Crysis2 mp (det mest bugga mp spillet jeg noensinne har vært borti) har jeg ikke for øyeblikket lenger lyst til å betale for å være betatester, så Brink skal få lov til å vente litt..

 

 

Klipp og lim herfra (http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1187547-reviews-are-in/page__view__findpost__p__17647383)

 

The Good:

Gametrailers: 7.9/10

Destructiod:7.5/10

The Sixth Axis 9/10

Inc. gamer 8.8/10

Eurogamer 8/10

VideoGamer 8/10

Games Radar 8/10

CVG 8/10

Gamerreview 8.2/10

 

The Bad:

IGN: 6/10

Joystiq: 4/10 or 2/5

1UP: D

G4: 4/10 or 2/5

Strategy Informer: 6/10

Endret av Riboflavin'
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...