GenerationCraft Skrevet 7. mai 2011 Skrevet 7. mai 2011 Hallo;) Jeg og en kompis har started en youtube channel, som heter generationcraft. Vi har fått en del gode tilbake meldinger på våre (Let`s play/tutorials/updates) Som fåregår på engelsk. Derfor har vi valgt å prøve å spre vårt budskap til flest mulig. For mere info, gå til vår channel GenerationCraft Ta gjerne tid til å legge oss til venn / abonere eller bare rett å slett komme med tilbake meldinger:)
GenerationCraft Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Skrevet 7. mai 2011 Beklager for feilposting Er ny her og lurer på hvorda jeg får sletta emne?
Licht Skrevet 8. mai 2011 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Hvis du trykker på Rapportér-knappen under posten din, så kan du få flyttet feilpostede tråder, slettet dobbeltposter, også videre. Du får ingen automatiske "anmerkninger" eller lider andre negative konsekvenser av å få en post rapportert, så det er den enkleste måten å få kontakt med moderator eller veileder (PM er også et alternativ). Nå har jeg rapportert denne for deg, med anmodning om at den stenges, siden det ligger en identisk tråd i riktig kategori. Endret 8. mai 2011 av Zealuu
Anbefalte innlegg