Gå til innhold

L.A Noire likt RDR og GTA4?


Aizen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en greie angående L.A. Noire; Slakter man mye 'goons' i dette spillet som i GTA4 eller RDR?

 

Er rett og slett litt lei av greia med seriøs setting og historie hvor man plutselig slakter ned 45 mann i kaldt blod i et enkelt oppdrag. Syns den realistiske tonen man går for mister litt av poenget i slike tilfeller.

Lenke til kommentar

Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ.

 

Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender,

Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant.

Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe.

 

Det er det jeg håper på i La Noire

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ.

 

Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender,

Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant.

Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe.

 

Det er det jeg håper på i La Noire

5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt.

Lenke til kommentar

Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ.

 

Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender,

Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant.

Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe.

 

Det er det jeg håper på i La Noire

5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt.

Leste i en anmeldelse at det er en achievement for å drepe 100 slemminger, og at anmelderen fikk den først helt på slutten av spillet, og da hadde han gjort masse ekstra sideoppdrag :)

Lenke til kommentar

Jeg HÅPER VIRKLIG at det blir mindre skyting, det jeg håper på er noen VELDIG GODE action brett der man bare DREPER NOEN FÅ.

 

Mist beste eksempel er 3 brett fra Mafia 1, Første er når du er på et hore hus du skal sprenge, det er under 10 stykker som har våpen der, tror faktisk det bare er 6 eller 7, like vel er det drit bra, fordi det er overaskende vansklig selv med bare 6 fiender,

Et senere mission raner du en bank, igjen 5-7 folk å skyte med atmosfæren er briljant.

Og et annet mission med perfekt atmosfære er når man er ved en gård utpå landet igjen bare et fåtall å drepe.

 

Det er det jeg håper på i La Noire

5-10 stykker er egentlig for mye det også. Sånt ville skapt avisoverskrifter, mildt sagt.

Leste i en anmeldelse at det er en achievement for å drepe 100 slemminger, og at anmelderen fikk den først helt på slutten av spillet, og da hadde han gjort masse ekstra sideoppdrag :)

Høres ut som en grei forbedring. 100 drap er vel mye å håpe på for en etterforsker i virkeligheten, men som sagt, en grei forbedring.

Lenke til kommentar

Folk som stiller slike spørsmål burde virkelig undersøke mer på spillsider som skriver artikler om betatester av kommende spill og slikt. Ikke la det at det er samme utvikler få dere til å trekke linjer til at dette kommer til å bli GTA a ´la 1947. Kanskje dere kunne sett trailere på youtube og gameplay?

 

Gamereactor.no er et bra sted å starte hvis du vil vite mer om kommende spill, de gir også ut et gratisbald man kan hente i butikkene hver måned, masse bra stoff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...