Gå til innhold

L.A Noire likt RDR og GTA4?


Aizen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan se ut til at LA Noire blir et spill med en god, langtrukken, gjennomtenkt historie og med masse muligheter til å gjøre som man vil.

Ikke bare hjernedød slaktefest slik som "alt annet" der ute.

Ja takk begge deler?

 

Men dessverre et console-only spill :(

+ OVER 9000!!!

 

 

Uansett er vel ikke utvikleren (Rockstar) kjent for å spare på kruttet, men det ser ut til å ha et mer seriøst preg enn GTA4.

Lenke til kommentar

Men dessverre et console-only spill :(

+ OVER 9000!!!

 

 

Er vel lov å håpe på en (optimalisert) PC-versjon når de ser at dette blir en gedigen suksess på konsoll og folk ber om det for PC.

(men nå er vel omtrent bare - om ikke bare - GTA som har blitt gitt ut på PC av Rockstar sine spill dessverre)

Lenke til kommentar

Det kan se ut til at LA Noire blir et spill med en god, langtrukken, gjennomtenkt historie og med masse muligheter til å gjøre som man vil.

Ikke bare hjernedød slaktefest slik som "alt annet" der ute.

Ja takk begge deler?

 

Men dessverre et console-only spill :(

+ OVER 9000!!!

 

 

Uansett er vel ikke utvikleren (Rockstar) kjent for å spare på kruttet, men det ser ut til å ha et mer seriøst preg enn GTA4.

Utvikleren er Team Bondi de som gir ut spillet er Rockstar

  • Liker 3
Lenke til kommentar

ehm.... gta 4 og red dead redemtion er begge konge singelplayerspill MEN har muligheten å gå rundt å kose seg etterpå med "slaktefest";)

er det som er digg når du har fullført spillet.

Men vis det blir storymode only og ikke no frihet:P da er det jo som "alle andre spill"!

kjekt en helg og så glemt:P

Heavy rain feks.....KONGE SPILL men nå er det glemt:P

Lenke til kommentar

så lenge det blir sandkasse muligheter (som feks gta og rdr) så er det bra vis ikke blir dette enda et "bare LÅNE spill!":(

Er NULL vits å betale 500kr for et spill som varer en helg bare!

likte mass effect såklart men der fikk jeg for 200kr både 1 og 2en av en kompis:D

 

Menmen klarer fint å ikke sløse vekk 500kr på dette så lenge det ikke er sandkasse modus såklart:)

 

å til dere "fanboys" som mener helt motsatt å at historien er verdt det osv... da låner jeg heller en film;)

Usual suspects

se7en

L.A. Confidential

bare for å nevne noen:)

Lenke til kommentar

Vil tro det blir noe likt, men samtidig helt forskjellig. Å komme seg videre i spillet vil ikke lenger bare gå på å kjøre bil eller skyte folk - her skal man løse krimgåter.

 

Jepp. Man har nok hele byen til rådighet, men sandkassespekteret vil være borte til fordel for muligheten å finne "sideoppdrag" man kan spille på siden av historien. Med andre ord er det liten grunn til å tro at man kan løpe rundt og stjele kjøretøy, banke folk og ellers bare være en dårlig borger. Som jeg nevnte tidligere, du er tross alt politimann.

Lenke til kommentar

Vil tro det blir noe likt, men samtidig helt forskjellig. Å komme seg videre i spillet vil ikke lenger bare gå på å kjøre bil eller skyte folk - her skal man løse krimgåter.

 

Jepp. Man har nok hele byen til rådighet, men sandkassespekteret vil være borte til fordel for muligheten å finne "sideoppdrag" man kan spille på siden av historien. Med andre ord er det liten grunn til å tro at man kan løpe rundt og stjele kjøretøy, banke folk og ellers bare være en dårlig borger. Som jeg nevnte tidligere, du er tross alt politimann.

 

Dette er noe jeg liker veldig godt!

 

Jeg syns ikke GTA IV og RDR er 100 % verdig alle "perfekt"-10/10-terningkast 6-stemplene de får, rett og slett fordi gameplayet ikke er bra nok - det holder ikke mål med noe av det mest engasjerende på markedet. Så klart, det er unike spill som hever seg godt over mange andre - men jeg mener dette er bare p.g.a storyen, og gjennomførelsen av den. Det er den kvaliteten som engasjerer og underholder mest. Spillet er nesten som en interaktiv film. Gameplay er jo akseptabelt - men selve gameplayet i f. eks Call of Duty er mye mer underholdende enn GTA.

 

L.A Noire ser ut til å fokusere mest på nettopp "film-biten", og det er som sagt det jeg liker. I mine øyne blir det mindre av det unødvendige og mer av det som gjør Rockstar en enestående utvikler. Topp det av med at jeg er fan av både settingen og krimgåter, så blir dette en no-brainer for meg.

 

L.A Noire minner meg om Hotel Dusk: Room 215. Anbefales.

Endret av Rambolav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...