Gå til innhold

Spotify for mobilen får flere muligheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at spotify tok fra meg ubegrenset tid til å høre musikk på dataen og begrenset hvor mye jeg kan høre på musikken og så gi disse mulighetene tror jeg virkelig at ulovlig nedlasting er litt bedre....

Det er ikke sikkert at du har fått det med deg, men det er faktisk mulig å få ubegrenset lyttetid ved å betale en bagatellmessig sum hver måned. Jeg tror virkelig at det er litt bedre enn ulovlig nedlating...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter at spotify tok fra meg ubegrenset tid til å høre musikk på dataen og begrenset hvor mye jeg kan høre på musikken og så gi disse mulighetene tror jeg virkelig at ulovlig nedlasting er litt bedre....

 

Det koster deg tre brus mindre i måneden å betale for Spotify ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter at spotify tok fra meg ubegrenset tid til å høre musikk på dataen og begrenset hvor mye jeg kan høre på musikken og så gi disse mulighetene tror jeg virkelig at ulovlig nedlasting er litt bedre....

 

Blir så oppgitt av denne snyltementaliteten blant fjortisene nå til dags. Det koster 50,- i måneden for ubegrenset, reklamefri spotify. FEMTI KRONER! Det har du råd til og det er det verdt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

I tillegg har det dukket opp en nedlastingstjeneste som lar deg kjøpe MP3-filer.

 

Dette har vært tilgjenglig på Spotify så lenge jeg kan huske. Det nye med denne oppdateringen er at du kan kjøpe hele spillelister å legge disse inn på en iOS enhet selv om du ikke er Unlimited eller Premium kunde.

Lenke til kommentar

De oppdateren den med dette, men vi får ikke muligheten til å sortere spillelister etter navn eller artist? Dårlig.

Samme irriterer meg også grenseløst. Og at siste musikken du har lagt til havner NEDERST. Hvis du da vil høre ny musikk etter tur må du derfor lage en vanvittig kø-liste, eller lage ny liste der du legger til siste nytt sist.

Og gud forby om du prøver å trykke "next" midt i en sang etter at du har laget den uendelig lange kø-lista. :p

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar

Etter at spotify tok fra meg ubegrenset tid til å høre musikk på dataen og begrenset hvor mye jeg kan høre på musikken og så gi disse mulighetene tror jeg virkelig at ulovlig nedlasting er litt bedre....

 

Det koster deg tre brus mindre i måneden å betale for Spotify ....

Håpløse mennesker... Om du panter en stor brusflaske annenhver dag av det du antakelig pimper i deg foran skjermen, så behøver du å betale kr12,50 i mnd for ubegrenset musikk. Om du ikke ser verdien i dette, kan du bare tie stille, for tøv kjeder fornuftige mennesker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...