Gå til innhold

Spill som er kjappe å runne?


Anbefalte innlegg

egentlig, så kan du desverre gå i en hvilken som helst butikk som selger spill, lukke øynene, plukke opp et spill og betale. da har du et spill som tar mindre enn 10 timer å spille gjennom.

 

kan faktisk ikke huske sist jeg kjøpte et spill som tok over en dag å runde....

 

jeg tok faktisk nytte av 3 for 1 tilbudene på GameStop, og kjøpte Mercenaries 2, The Saboteur og Red Faction: Guerilla. alle er GTA-liknende spill. alle hadde sine pluss og minus og var ca. like lange.

 

jeg starta spillene ca kl 16, da jeg kom hjem fra skola, og spilte sammenhengende til jeg fullførte spillene ca. klokken 23.

 

et spill per dag. 3 spill. 3 dager.

 

det som egentlig hadde dypest historie, var vel The Saboteur.

utspiller seg i 1940. du er en berømt (fransk person med britisk aksent...) en tysker jukser i løpet, og ødelegger bilen som du har jobbet hele livet for å lage. Du vil ha hevn. det ender opp med at du blir den mest ettersøkte personen i Paris....

 

Red Faction var en plass imellom. Du skal redde befolkningen på Mars fra EDF (Earth Defence Force) som vil okkupere planeten av økonomiske grunner. i tilleg til den mest avanserte "enviromental destruction"-motoren jeg noen sinne har sett!

 

spillet med tynnest historie var Mercenaries 2. Du vil ta hevn på en random milliardær fordi han skjøt deg i rompa. Det ender med at du legger halve landet i grus.

 

de anbefales hvis du likte GTA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg at det er trist at mange spill ikke tar mer enn 10 timer å gjennomføre.

 

Men ett spill jeg kan anbefale om du vil ha en dags moro er Need for Speed: Hot Pursuit. Det er et bilspill som sprenger action-barometeret. Det skal likevel sies at det ikke er noen nevneverdig historie i spillet, så en kan like godt spille det i flere økter. Det er uansett et fenomenalt spill innen arkadebilspillsjangeren.

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Half-Life: Blueshift går uforskammet fort å spille gjennom. Da jeg trodde at jeg kun var ferdig med første "kapittel" så viste det seg å være hele spillet. Grei underholdning dog dersom man er fan av Half-Life-universet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Personlig synes jeg at det er trist at mange spill ikke tar mer enn 10 timer å gjennomføre.

 

Men ett spill jeg kan anbefale om du vil ha en dags moro er Need for Speed: Hot Pursuit. Det er et bilspill som sprenger action-barometeret. Det skal likevel sies at det ikke er noen nevneverdig historie i spillet, så en kan like godt spille det i flere økter. Det er uansett et fenomenalt spill innen arkadebilspillsjangeren.

 

 

Jeg har faktisk ganske lyst på Hot Pursuit. Hvis gameplayen er rask og spennende/morsom, er jo det fantastisk! Vet du prisen for HP på gamestop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...