Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fyllerot + Pupp = Utroskap?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Natt til 1.mai er forbi, og jeg og dama feira på hvert vårt sted. Trofast som jeg er sa jeg nei til ganske mange sextilbud fra jenter (russejenter er så sinnsykt kåte), og gikk heller en tur med en venninne av meg når det ble litt sent. Vi gikk inn i en gammel fiskehytte og satt å prata, og plutselig setter hun seg oppå meg, og vil kline. Jeg vil ikke kline, men blir revet med i 20 sekunder og begynner å tafse på puppene hennes, tar av hun bh'en, før jeg klarer å komme tilbake til virkeligheten og dytter hun vekk. Dette var det eneste som skjedde mellom oss. Vi var begge også veldig fulle.

 

Så her er spørsmålet: Jeg vet at det ikke er okay, og jeg prøver ikke å få noen til å si til meg at det ikke gjør noe, men teller dette som utroskap? Føler selv ikke at jeg har vært utro, men føler at det er feil og dårlig gjort.

 

En ting til; Ville dere sagt dette til kjæresten deres?

 

Takker! :)

 

Postet av anonym: 443cd96f44f46ae75bf0dd6871cb002b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det stemmer jo, men jeg lurer på hva andre folk tenker om dette :)

 

Postet av anonym: 443cd96f44f46ae75bf0dd6871cb002b

Hva hadde du tenkt om dama di ble trukket ned i fanget på en annen gutt/mann, begynte å kline med han, og kjørte hånda si ned i underbuksa hans og begynte å dra den av før hun kom tilbake til virkeligheten og avsluttet det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om det ikke skjedde noe mer enn dette så vil jeg si du var flinkere enn mange ville vært. La det ligge, ha litt dårlig samvittighet og unngå slike tilfeller i framtiden. Jeg hadde ikke nevnt noe om dette i hvert fall, da jeg ikke ser på det som en altfor alvorlig hendelse :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om det ikke skjedde noe mer enn dette så vil jeg si du var flinkere enn mange ville vært. La det ligge, ha litt dårlig samvittighet og unngå slike tilfeller i framtiden. Jeg hadde ikke nevnt noe om dette i hvert fall, da jeg ikke ser på det som en altfor alvorlig hendelse :)

Morsomt, vi har nesten helt lik tankegang på dette, jeg heller ser ikke på det som så veldig alvorlig, men jeg har dårlig samvittighet, og har definitivt gitt meg selv en lærepenge. Men jeg synes ikke det er verdt å risikere å miste dama ved å fortelle henne dette, siden jeg ikke ser på det som helt utro, which brings back the question:

 

Vi har snakka om utroskap tidligere, og komt frem til at om man kysser eller noe mer, da er det iallefall utroskap. Men i går var ikke leppene mine og leppene til jenta i nærheten av hverandre, det var kun min hånd på hennes pupp. Så jeg sliter litt med å definere det her. Men personlig ser jeg ikke på det som utroskap.

 

Postet av anonym: 443cd96f44f46ae75bf0dd6871cb002b

Lenke til kommentar

Jepp, er forholdet bra så må man ta det med i vurderingen, tror jeg dama også ville gjort. Er ikke bra og tafse på puppene til ei annen dame, men et kyss ville hvert mye verre da det er ganske mye mer intimt.

 

Man lærer av slikt også. Men skjønner i hvert fall hva du mener! :)

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

En ting til; Ville dere sagt dette til kjæresten deres?

 

Jeg er en svak sjel og hadde ikke klart å holde på en slik hemmelighet, så jeg hadde krøpet til korset og sagt det som skjedde. Forklare det slik du skrev her så vil jeg tro/håpe dama ser det fra din side.

Hva som faller under utroskap må bli mellom deg og dama.

Lenke til kommentar

Om du vil fortelle dette til dama eller ei må du avgjøre, der har ikke jeg noen annen formening enn at om jeg hadde vært dama di, og fant ut dette i ettertid fra noen andre hadde det gjort hele episoden mange ganger verre. Tror du at venninna de kommer til å dele episoden, så ville jeg sagt det til kjæresten sporenstreks, egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke hun finner det ut av seg selv, hun kjenner ikke denne venninna og det er ingen av oss som bor i den aktuelle byen. Dessuten er det kun jeg og hun som vet det, og hun kommer ikke til å si noe. Så tror jeg holder tett :)For min egen del har jeg fått meg en solid lærepenge, som f.eks. samvittighet, og jeg tror ikke dama trenger å ta del i denne problemstillingen. Det kommer ikke til å skje igjen, så jeg får vri det til noe positivt ;)

 

Postet av anonym: 443cd96f44f46ae75bf0dd6871cb002b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...