Gå til innhold

Hvilken mobil ville du valgt?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Skal kjøpe meg / Ønske meg en ny mobiltelefon snart, da min 2 år gamle Nokia 3310 har begynt å slite...

 

Valget mitt står foreløpig mellom:

 

Nokia 6100

Nokia 6610

SE T68i

 

SE T610 er for stygg, selv om den har gode spesifikasjoner...

 

Noen som har noen kommentarer til de forskjellige telefonene, evt. andre mobiler i ca. samme prisklasse (under 3000 u/abo.), eller andre inspill..

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velg 6100. D ville jg gjort. Den r mye fetere enn 6610. Oxo r jo 6100 kun 13mm tjukk. D r jo et plus. 6100 r forsåvidt en forminsket versjon av 6610 hvor man har tatt bort radio-funksjonen.

 

D r en radio/mp3-spiller til nokia nå men kun til telefonene uten POP-port, altså HDR-1.

 

Hvis du vil ha radio til 6100 må du vente til 3. kvartal 2003. Da kommer modellen som passer til 3100 og nyere versjoner av 6100 HS-2R.

Lenke til kommentar

T610 er en drømme telefon i forhold til T68i. De siste telefonene jeg hadde før T610 var Nokia 7650 og SE t68i. Nokiaen hadde et meget godt OS å jobbe med og var meget rask men alt for stor. T68i .meget stilig mobil men alt for trege menyer! T610 er bare enorm spør du meg! Jeg syntes også at T610 var noe uvanlig i fasongen men det var før jeg fikk den i hendene.... :woot:

Lenke til kommentar

SE t610 er et "sexy" mester verk! selv om jeg har 3650 som et er mislykka "mester verkk"

 

Kan ikke si jeg har sett noe annen tlf som er så flott i utsende som t610!

Ikke en gang samsung.....

Selv mener jeg man burde velge en tlf men symbian systemer!

derfor valgte jeg 3650!

pluss at den har mmc plass!

Har 128 mb i telefonen min :woot:

Lenke til kommentar

Hvis det var mulig, så kunne du ha lagd en poll ;)

 

Mitt forslag: 6610.

 

Kjøpte den selv for to uker siden, og jeg er faktisk storfornøyd med kjøpet.

 

Var en på VGD som kom med en påstand om at IRen ikke virker skikkelig, uten at han kunne begrunne dette.

 

Flere har hatt problemer med MMS og NetCom i det siste, men det er bare fordi NetCom sliter, helt enkelt. Ja, du må nesten sette opp mobilen før man klager på operatøren... :)

 

Som jeg har merka, så virker mobilen 100%. Knirkinga med tastene (i mitt tilfelle; én) gikk over etter kort tid.

 

Dessuten er ikke 6610 så dyr heller.

Lenke til kommentar
Velg 6100. D ville jg gjort. Den r mye fetere enn 6610. Oxo r jo 6100 kun 13mm tjukk. D r jo et plus. 6100 r forsåvidt en forminsket versjon av 6610 hvor man har tatt bort radio-funksjonen.

 

D r en radio/mp3-spiller til nokia nå men kun til telefonene uten POP-port, altså HDR-1.

 

Hvis du vil ha radio til 6100 må du vente til 3. kvartal 2003. Da kommer modellen som passer til 3100 og nyere versjoner av 6100 HS-2R.

 

 

Hvis du tar deg tid til å lese Nettikette og blar det litt nedover på siden så ser du et punkt som heter "Ta deg god tid når du skriver"

 

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

 

Som det står så bør du unngå SMS-språk. Jeg synes det var ganske vanskelig å lese tråden din når du bruke "d" og "r" istede for "det" og "er". Du har mer en 160 teng å bruke når du skrive på forumet, så vær så snill å skriv ordentlig.

 

P.S det er ikke meningen å henge deg ut, men det er bare vanskelig å lese slike forkortelser :)

Lenke til kommentar

Mitt råd er hold deg unna de Nokia telefonene, de støtter ikke MMS fult ut, og etter min mening er det viktig nå, når MMS blir mer og mer populært. Skjønner ikke hvorfor Nokia driver med ufullstendig MMS støtte...

 

Sony Ericsson T68i ser derfor etter min mening ut som det beste alternativet. HAstigheten er rimelig bra på siste software. Du BØR også titte på T610. Det er den beste mobiltelefonen jeg har prøvd så langt. Tester en nå, og jeg nesten bare positive ting å si så langt!

Lenke til kommentar
Som det står så bør du unngå SMS-språk. Jeg synes det var ganske vanskelig å lese tråden din når du bruke "d" og "r" istede for "det" og "er". Du har mer en 160 teng å bruke når du skrive på forumet, så vær så snill å skriv ordentlig.

 

Det er greit. Skal slutte med SMS-språket, ta meg tid til å skrive.

Lenke til kommentar
Hei :)

 

Skal kjøpe meg / Ønske meg en ny mobiltelefon snart, da min 2 år gamle Nokia 3310 har begynt å slite...

 

Valget mitt står foreløpig mellom:

 

Nokia 6100

Nokia 6610

SE T68i

 

SE T610 er for stygg, selv om den har gode spesifikasjoner...

 

Noen som har noen kommentarer til de forskjellige telefonene, evt. andre mobiler i ca. samme prisklasse (under 3000 u/abo.), eller andre inspill..

 

På forhånd takk :)

spørs litt hva du skal bruke mobilen til....6610 har jo radio med stereo lyd, noe 6100 ikke har, og 6100 er litt mer buisniss telefon, mens 6610 er litt mer ungdommelig.

Har 6610 selv, og er storfornøyd :D har alt jeg trenger uten å koste alt for mye.

Lenke til kommentar

hei :smile: jeg har nokia 5100 og den er jeg svært fornøyd med altså ingen klager :D den vært til og anbefale for aktive mennesker det er mange nyttge funksjoner på den :smile: som f.eks lommlykt, kaloriteller, lydmåler og ikke minst radio :D og det beste av alt at den koster bare 3000kr u/abo.

Lenke til kommentar

Hei igjen :)

 

Takk for alle anbefalinger...

 

Syns fortsatt at T610 er en telefon med mange bra spesifikasjoner, men den er fortsatt for stygg i mine øyner...

 

Nokia telefonene har en tendens til å gå fort i stykker, og mangler Bluetooth. Dermed regner jeg å gå for T68i.

 

Så litt på de Siemens telefonene, men liker ikke designet, dessuten liker jeg egentlig best Nokia og SE...

 

Men, hvis flere har noe på hjertet, så bare kom med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...