Gå til innhold

Norsk presses overdrevne fokus på utenlandske fotballspillere i den norske tippeligaen.


Anbefalte innlegg

Andre enn meg som har merket klare og tydelige tendenser til at de viser mest mulig utenlandske fotballspillere? For meg så er dette åpenbar rasisme mot nordmenn som følger en overordnet agenda.

 

29orc61.jpg

 

2r3ugyu.jpg

 

Slenger med Maria Amelie siden det i grunn er en del av den samme agendaen.

59vspf.jpg

 

1zo7q06.jpg

 

3 av Norges fire beste fotballspillere hvorav 2 er utlendinger. Carew er media spesielt glad i.

 

ivlrie.jpg

 

29xwu1h.jpg

 

qyi8ba.jpg

 

ic5slv.jpg

 

Stop rasismen mot etniske nordmenn! legg ned jøde og frimurerstyrte presseorganer!

 

http://www.nj.no/Sjekkliste+for+journalistisk+arbeid+i+det+flerkulturelle+Norge.b7C_wlnIY4.ips

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan gå med på at de er "norske", men nordmenn er de ikke uansett hva du måtte mene.

 

:roll:

 

Artikkelen nevner ikke noe om hvor mange av de som f.eks spiller spiss kontra norske etc. Slikt kan jo selvsagt ha mye å si for en slik statistikk.

 

Menmen, det er jo klart at dette blir tilfellet når man aktivt går inn for å promotere flerkulturelle i størst mulig grad på bekostning av de innfødte etniske nordmenn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste større ligaer rundt om i verden har en viss andel av "utlendinger", for meg er det ett kvalitetstegn at utenlandske spillere vil spille i Norge og være med på å gjøre de norske lagene bedre. Norske lag gjør ikke det akkurat bra i Europa.

 

Men er du også mot at norske spillere skal spille i utlandet?

Lenke til kommentar

Utenlandske klubblag.

Så lenge pressen i det landet de ender opp ikke glorifiserer dem kun pga deres hudfarge, så lenge det ikke får merkbare konsekvenser for spillerutviklingen i deres respektive land/miljø, så lenge de greier å holde det innenfor rammer som gjør at lokalbefolkningen ikke føler seg fremmedgjort etc.

 

Menmen, det er vel heller ikke slik at Afrikanske fotballklubber har storkapitalen bak seg og kan kjøpe europeere i hytt og pine.

 

la oss nå heller fokusere på det faktum at norsk presse elsker utlendinger i fotballen i en meget overdrevet grad.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Norsk presse glorifiserer flinke spillere, og de elsker statistikk.

 

Og statistikken viser at de to spillerne som har scoret flest mål er ifra Nigeria, så selvfølgelig vil man skrive om det. Så kan du sikkert forbanne deg over det, men ingen norske spillere er idag nærheten av Anthony Ujah med sine 7 mål på 5 kamper.

 

http://vglive.no/#eliteguiden=s-topscorer-sid-574

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...