Gå til innhold

Trailer: TrackMania 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

loool, mac??? Hva med å kaste leketøyet og skaffe seg en datamaskin folkens?

 

OT: håper bare de ikke innfører kollisjoner og ramponerer hele TM konseptet og reduserer det til akkurat det samme som alle andre bilspill der ute. Er så møkk lei av drittunger som ødelegger bilspill med destruction derby type kjøring. De hinter jo kraftig til kollisjoner i denne videoen selv om jeg ikke kan se direkte noen kollisjon. Se bare på 0:57, her forteller de oss at "oops, her var det nesten-kræsj".

 

TM sin STORE styrke har alltid vært at det kreves skills for å bli god, ikke bare flaks med hvem du klarer å kræsje i senk. Se bare på TMU og GT for eksempel. Multiplayer er jo helt fullstendig meningsløst med alle snørrklysene hvis eneste sjanse er å ødelegge for andre.

 

Har vært med på TM siden TMO beta demoen, men innfører de kollisjoner er TM dødt og begravet for min del.

Endret av n0s
Lenke til kommentar

loool, mac??? Hva med å kaste leketøyet og skaffe seg en datamaskin folkens?

 

Føler du deg smart nå?

Nei egentlig ikke. Var bare en oppfordring og et godt råd. For øvrig kan jeg godt forklare deg hvorfor "ingen" gir ut spill til mac plattformen, det er et håpløst lite og marginalt marked som ville blitt et rent tapsprosjekt. Som sies over her, ville Xbox Live og PSN vært MYE mer aktuelle plattformer å gi ut et slikt spill på.

Endret av n0s
Lenke til kommentar

Ser da unektelig litt stilig ut. Men blir ikke aktuelt å kjøpe noe utgitt via UBI her i gården så lenge de er så forbruker fiendtlige som de er.

Nå pleier vel Nadeo å ha relativt god kontroll på utgivelsene, til tross for Ubisofts litt lunkne holdning til sine kunder. Nå kom riktignok Trackmania Sunrise med den litt vel forbrukerfiendtlige Securom-saken (det vil si, en av de noe ufarlige versjonene), men likevel. Steam-versjonen av spillene har fungert strålende, og jeg håper og tror Nadeo klarer å presse igjennom en fin retail- og digital versjon som ikke dreper datamaskinen til kjøperne.

 

For min egendel er dette et garantert kjøp, delvis fordi Trackmania-spillene tilbyr så store mengder underholdning for pengene at det er skummelt, og delvis på grunn av Nadeos holdning til kundene sine. At de så til de grader legger til rette for at kundene selv skaper innhold til spillet, og at dette inneholdet enkelt skal kunne deles med de andre er veldig positivt. I en tid hvor mange utviklere og utgivere sverger til dyrt utviklerskapt DLC-innhold, er Nadeo en reddende engel.

 

Grafikken på dette spillet virker ut fra traileren å være ufattelig god. Her snakker vi detaljerte omgivelser, pene biler og høyst funksjonell grafikk. Blir spennende å se hvilke andre miljøer de legger til i spillet.

Lenke til kommentar

loool, mac??? Hva med å kaste leketøyet og skaffe seg en datamaskin folkens?

 

Føler du deg smart nå?

Nei egentlig ikke. Var bare en oppfordring og et godt råd. For øvrig kan jeg godt forklare deg hvorfor "ingen" gir ut spill til mac plattformen, det er et håpløst lite og marginalt marked som ville blitt et rent tapsprosjekt. Som sies over her, ville Xbox Live og PSN vært MYE mer aktuelle plattformer å gi ut et slikt spill på.

 

Kan ikke huske å ha bedt deg forklare noe som helst.

 

Kan du ikke heller forklare hvorfor du er en naiv elitist?

Lenke til kommentar

loool, mac??? Hva med å kaste leketøyet og skaffe seg en datamaskin folkens?

 

OT: håper bare de ikke innfører kollisjoner og ramponerer hele TM konseptet og reduserer det til akkurat det samme som alle andre bilspill der ute. Er så møkk lei av drittunger som ødelegger bilspill med destruction derby type kjøring. De hinter jo kraftig til kollisjoner i denne videoen selv om jeg ikke kan se direkte noen kollisjon. Se bare på 0:57, her forteller de oss at "oops, her var det nesten-kræsj".

 

TM sin STORE styrke har alltid vært at det kreves skills for å bli god, ikke bare flaks med hvem du klarer å kræsje i senk. Se bare på TMU og GT for eksempel. Multiplayer er jo helt fullstendig meningsløst med alle snørrklysene hvis eneste sjanse er å ødelegge for andre.

 

Har vært med på TM siden TMO beta demoen, men innfører de kollisjoner er TM dødt og begravet for min del.

 

 

vis du ser på scenen etter den du mener hinter til kollisjoner ser du tydlig at den grønne og den orange bilen i tet "kollapser" sammen uten hindringer, og tror ikke Nadeo gjør store endringer i en så genial spill serie (fy faen TM1 er sinnsykt fett på LAN)

Lenke til kommentar

En av de store fordelene med flerspilleren i Trackmania er jo det at en ikke kan krasje i hverandre. Hvis det var mulig ville det plutselig ikke lenger være ferdighetene og reaksjonsevnen som avgjorde om en vant eller ikke, men hvor flink en var å krasje de andre ut av banen for å ødelegge for banetidene deres. Trackmania handler jo om å perfeksjonere kjøringen på de ulike banene til en rett og slett ikke klarer å presse tiden lenger ned. Og så prøver en noen ganger til for sikkerhets skyld. Om det var slik at det var mulig å krasje i hverandre, ville jo ikke det være noe poeng i å prøve å perfeksjonere rundetidene lenger.

Lenke til kommentar

Hvorfor det ?, det er vel ingen som kjøper mac for å spille dataspill :)

 

 

Bare det hadde kommet til OSX :hm:

 

Kjøper ikke mac for å ha en gaming maskin nei, men det er da morro å slå ihjel noen timer med et spill en gang i blant. Min funker helt fint til det, så ser ingen grunn til å kjøpe en annen maskin bare for å kunne spille.

Lenke til kommentar

Er video in game, in engine eller bare cgi?

 

Hvis det er ingame må jeg virkelig si at jeg elsker clashen mellom realistisk grafikk og arcade action, ser ut some en bra combo.

Det er nok antagelig ingame. Grafikkort er kommet en lang vei siden Trackmania Sunrise kom ut, og selv det spillet så jo rimelig pent ut. Nå har dessuten DirectX11 kommet med støtte for ting som tesselering og mye annet snacks. Jeg håper og tror spillet vil være like lettkjørte som sine forgjengere i forhold til hvor god grafikk de har levert. Dette kan bli spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...