Gå til innhold

[Løst] Playstation Nettverk nede. God Påske


Upsidian

Anbefalte innlegg

Skulle inn og nyte Need for speed hot pursuit nå når påsken endeligt har startet. men ble møtt med error 80710a06 istedenfor. Psn har vist vært til maintenance de siste 5-6 timene. Men kan også virke som Hacker gruppen Anon nokk igjen har ødelagt for spillere. Spesielt nå i påsken.

 

Kan se status oppdatering her. https://twitter.com/#!/PlayStationEU/status/60979049593454592

 

selv om de ikke har kommet med noe nytt på 5 timer da. Eller`s så kan dere følge Rabid som er EU moderatoren http://twitter.com/#!/RabidWalker siste nytt fra han er

 

(RabidWalker At this stage not sure how long the PSN outage is going to be, but keep your eyes on here http://bit.ly/hKVVxJ for latest info.)

 

Kom gjerne med innspill eller Idee`r om hvorfor dere tror PSN er nede.

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var inne sist i går, men har den siste uka hatt problemer med at den ikke klarer å logge på automatisk. Må altid logge på en ekstra gang. Hørt flere som hadde det samme problemet.

 

Kan godt være Anon sitter å ddosser, men de har jo ikke fått den store oppsluttningen de hadde håpet på rundt denne Sony-saken heldigvis så kan være andre ting som er feil. Kjedelig at det skjer i påsken da.

Lenke til kommentar

Var inne sist i går, men har den siste uka hatt problemer med at den ikke klarer å logge på automatisk. Må altid logge på en ekstra gang. Hørt flere som hadde det samme problemet.

 

Kan godt være Anon sitter å ddosser, men de har jo ikke fått den store oppsluttningen de hadde håpet på rundt denne Sony-saken heldigvis så kan være andre ting som er feil. Kjedelig at det skjer i påsken da.

 

Ja jeg hadde noen lignendes problemer i går. ble hele tiden logget ut av PSN og måtte logge meg selv in igjen. Men jeg disablet UPnp under netverks instillinger. da sluttet det og skje.så trodde det var fikset. Men igjen. kan jo være et annet problem uavhengig av dette. er vanskeligt og si. Men har også hørt om det problemet du beskriver. kan jo hende det er noe de prøver og fikse nå? Er som sagt vanskeligt og si. spesielt siden Sony ikke gir noe særligt med info om hva som skjer.

Lenke til kommentar

''As you are no doubt aware, the current emergency outage is continuing this afternoon and all Sony Online Network services remain unavailable. Our support teams are investigating the cause of the problem, including the possibility of targeted behaviour by an outside party. If the reported Network problems are indeed caused by such acts, we would like to once again thank our customers who have borne the brunt of the attack through interrupted service.

 

Our engineers are continuing to work to restore and maintain the services, and we appreciate our customers’ continued support. For further information, please refer to updates on PlayStation.com, here on PlayStation.Blog and via our @PlayStationEU twitter feed.''

 

- http://blog.eu.playstation.com/

Lenke til kommentar

''As you are no doubt aware, the current emergency outage is continuing this afternoon and all Sony Online Network services remain unavailable. Our support teams are investigating the cause of the problem, including the possibility of targeted behaviour by an outside party. If the reported Network problems are indeed caused by such acts, we would like to once again thank our customers who have borne the brunt of the attack through interrupted service.

 

Our engineers are continuing to work to restore and maintain the services, and we appreciate our customers’ continued support. For further information, please refer to updates on PlayStation.com, here on PlayStation.Blog and via our @PlayStationEU twitter feed.''

 

- http://blog.eu.playstation.com/

 

Outside party. Da er det godt muligt det er Anon da. Utroligt kjedeligt tidspunkt synest jeg. Takker for infoen Joalim

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant? Skjønner virkelig ikke politikken til disse triste individene. De kan gjerne hacke folk som virkelig fortjener det. Folk eller selskaper som bryter konvesjoner og menneskerettigheter ol. men Playstation Network, hva skal det være godt for?

 

At denne Geohot idioten fikk som det svei på pungen kan han takke seg selv for.

Lenke til kommentar

En liten Oppdatering

 

(Update on PSN Service Outages

While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and we’ll update you again as soon as we can.) Ser ut som det kan vare en stund ja. det er jo mildt sagt dritt kjipt.Kilde: http://blog.eu.playstation.com/

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

Kvadruppelposting er unødvendig. Ta heller å rediger ett av dine tidligere innlegg istedefor å poste så mange etterhverandre.

 

Dette temaet er også allerede tatt opp HER

takker for konstruktivt innspill. men jeg ser ikke at de snakker så mye om det problemet der. menst denne tråden handler utelukkendes om det problemet. leitet rundt i forumet om en lignendes post før jeg lagde denne. men ellers takk

Lenke til kommentar

Erh. Kjipe greier.Ser ut som det blir samme greia idag også. Er spekulationer om hvorvidt det ikke var Anon som gjorde dette. men en patch til Playstation Home. isåfall skjønner jeg ingenting. Patchen er på en 44 Mb,og vist de klarte og fucke opp alle Ps3 i værden på den så må jeg bare klappe og si bra jobba lol. Men synest det virker usansynligt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...