Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du et søtt minne med kjæresten du vil dele?


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en søt tråd for en gang skyld!

 

Jeg starter. Det var første dagen jeg hadde møtt han etter avtale, han skulle formatere pcn min. :D Etter vi hadde formatert den, flørtet og pratet, så gikk vi sammen til busstoppet og det tok vel rett rundt 15 min. Da det var 100 meter igjen tok han hånda mi, og hjertet mitt hoppet ett ekstra hopp. Jeg så på han og smilte, mens jeg så hvor nervøs og usikker han var. Så kom bussen min etter et par minutter ventetid. Jeg visste ikke om han kom til å kysse meg eller ikke, så når jeg sto der usikker på hva jeg skulle gjøre i det bussdøra gikk opp så kysset han meg!

 

Nå er han kjæresten min, vi hadde 2 månders jubeleum den 12. april. Og han er den søteste gutten jeg noen gang har møtt!

 

 

Så, DIN TUR ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett søtt minne. Jeg og kjæresten var på besøk hos faren hennes. Satt og så på film eller noe, husker ikke, så bestemte faren seg for å fære på besøk til en kompis. Og filmen var kjedelig.... Så vi bestemte oss for å ha sex. Av med alle klærne, midt i stua;)

 

Plutselig hører vi en lyd og faren kommer inn i stua... "Dere vet det finens soverom" er alt han sier, vi står der, uten et eneste plagg xD Slem som jeg var brukte jeg henne som levende skjold :p

 

Vellvell.

 

Så kanskje man skulle prøve et søtt minne.. Alt er liksom søtt, måten man kan være på i et kjæresteforhold, holde rundt hverandre, være sammens ofte. Kose, kysse, kline. Ha sex, alt er flott, nydelig. Det er deilgi å være førelska.. Helt til det bare ikke er det samme lengre.

 

Var sammen med henne i nesten tre år. Triste greier egentlig. Menmen.

Lenke til kommentar

Jeg og han bestemte oss for å kjøre til en badeplass en stykke utenfor byen vi bor i for å grille. Stedet er alltid ganske fullt, men jeg tenkte det sikkert ble koselig, selv med masse folk rundt.

På eneste vei ut dit kommer vi til en veisperring pga en ulykke, og må bare snu. Vi kjørte heller ut et helt annet sted, og finner en øde, liten øy (på ca. 15m i diameter). Vi haddde med oss tepper og god mat, og spiste og pratet en stund, før han spilte gitar og sang for meg. Vi lå lenge på teppet og koste oss :whistle: , måtte etterhvert ha et teppet over oss også fordi det begynte å bli kaldt. Det begynte etterhvert å dryppe, men ingen av oss hadde lyst å gå, så vi bare dro teppet over hodet og koste oss videre :blush: . Til slutt ble regnet så ille at vi måtte pakke sakene og løpe til bilen (ganske lang vei), og ankom bilen ganske så våte :p

 

Det er et av mine fineste og mest romantiske minner med han. :love:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er evigheter siden og hun er for lengst borte fra livet mitt, men vil dele hvor romantisk jeg kan være.

 

Hun her var fra Vestfold og avstandsforhold kan ikke være lett noen ganger, uansett prøvde vi å treffes så ofte vi kunne. 6 månedersdagen nærmet seg og jeg ville planlegge noe spesielt. Dagen falt på en fredag og fredagskveldene pleide hun å dra på venneklubben sin. Faren hennes hadde også en hytte som vi skulle overnatte i den natten.

 

På forhånd hadde jeg handlet noen ting og lurte meg vekk fra klubben. Dro hjem til henne, hentet CD-spilleren hennes og farte til hytta. Ryddet stua og gjorde klart madrassen og sovestedet vårt, pyntet på med roseblader og fargerike fjær jeg hadde kjøpt på forhånd. På bordet la jeg gratulasjonskortet og omringer med hjerteformede lys i en hjertefasong, med champagne ved siden av (alkoholfritt selvsagt siden hun ikke var myndig enda).

 

Kontrollerte alt og dro tilbake til klubben. Hun konfronterte hvor jeg hadde vært og klart man kan ta seg en tur iblant. Tiden kom og vi dro tilbake. Jeg nevnte ingenting om overraskelsen men gikk likevel inn først og tente på lysene og geleidet henne inn med øynene lukket. Uttrykket hennes var priceless da hun så alt. Det ble en herlig natt og også vårt første intime natt sammen.

 

Det tenker jeg var en opplevelse for livet for begge to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er evigheter siden og hun er for lengst borte fra livet mitt, men vil dele hvor romantisk jeg kan være.

 

Hun her var fra Vestfold og avstandsforhold kan ikke være lett noen ganger, uansett prøvde vi å treffes så ofte vi kunne. 6 månedersdagen nærmet seg og jeg ville planlegge noe spesielt. Dagen falt på en fredag og fredagskveldene pleide hun å dra på venneklubben sin. Faren hennes hadde også en hytte som vi skulle overnatte i den natten.

 

På forhånd hadde jeg handlet noen ting og lurte meg vekk fra klubben. Dro hjem til henne, hentet CD-spilleren hennes og farte til hytta. Ryddet stua og gjorde klart madrassen og sovestedet vårt, pyntet på med roseblader og fargerike fjær jeg hadde kjøpt på forhånd. På bordet la jeg gratulasjonskortet og omringer med hjerteformede lys i en hjertefasong, med champagne ved siden av (alkoholfritt selvsagt siden hun ikke var myndig enda).

 

Kontrollerte alt og dro tilbake til klubben. Hun konfronterte hvor jeg hadde vært og klart man kan ta seg en tur iblant. Tiden kom og vi dro tilbake. Jeg nevnte ingenting om overraskelsen men gikk likevel inn først og tente på lysene og geleidet henne inn med øynene lukket. Uttrykket hennes var priceless da hun så alt. Det ble en herlig natt og også vårt første intime natt sammen.

 

Det tenker jeg var en opplevelse for livet for begge to.

 

 

haha nice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...