Gå til innhold

Guide: Utnytt Googles hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet triks jeg bruker veldig mye er valutakalkulator. Vil du vite hva en pris i dollars er i norske kroner? Søk på 1 USD in NOK så får du oversatt fra USD til NOK, tilsvarende 12 YEN to EURO om du vil vite hvor mange Euro 12 Japanske Yen er verdt :)

Skrevet

Jeg elsker Google, Bing trenger å bli en nisjesøkemotor skal den konkurere. Google er en slik tjeneste ingen kan kritisere for å ha monopol på noe for tjenestene er så bra, og gratis at hvorfor skal man ha konkurrent til perfekt

<3 GOOGLE <3

:p

-frank

Skrevet

Et annet triks jeg bruker veldig mye er valutakalkulator. Vil du vite hva en pris i dollars er i norske kroner? Søk på 1 USD in NOK så får du oversatt fra USD til NOK, tilsvarende 12 YEN to EURO om du vil vite hvor mange Euro 12 Japanske Yen er verdt :)

Hvis man heller ikke vet hvilken valuta et land har kan man også helt enkelt bare skrive f.eks. 100NOK to brazilian money. Ganske så genialt!

Skrevet

Har man norsk google, holder det å skrive "100 usd" for å finne ut hvor mange norske kroner det er.

Man kan også løse matematiske problemer som "5*9+(sqrt 10)^3".

For en mer eller mindre komplett liste over features, ta en titt her :)

Skrevet

Hvis man heller ikke vet hvilken valuta et land har kan man også helt enkelt bare skrive f.eks. 100NOK to brazilian money. Ganske så genialt!

Haha, den var jeg ikke klar over. Genialt :)

• 1 måned senere...
  • Opprett ny...