Gå til innhold

Anmeldelse: Portal 2


Anbefalte innlegg

Du legger opp til sirkelvandring når du ikke tar poenget mitt.

 

hehe på han igjen, poenget mitt er jo at du svarer på noe helt annet en jeg lurer på (du er til å med en annen person en den jeg siktet direkte til og haddet en dialog med, som jeg nå har fått svar fra), skriver ikke at du tar feil på noen måte eller diskutrere med deg en gang, men det har tydligvis ikke synket inn enda.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du påpeker feil hjelper det veldig lite hva du peker på (Altså jeg spør ikke deg om scoren i tråden Anmeldelse:Portal 2, jeg haddet en dialog med Anmelder), jeg har heller aldrig rettet et spøsmål til deg ang min tankegang.

 

Forstår at du prøver å få frem et poeng av all quotingen og styret ditt. Men det ser dårlig ut.

 

Forøvrig slitsomt forklare det samme til deg gang på gang, om du sårt ønsker å gi meg lærdom i noe for du benytte sjangsen en annen gang, ok?.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Det er en åpen tråd og jeg slang ut en kjapp kommentar til ditt merkelige innlegg. Hadde du vært totalt uinteressert i å diskutere dette videre ville du bare ignorert det. Da kan du ikke komme sytende lenge etter med "at jeg aldri har rettet spørsmål til deg". Faktum er at du besvarte min kommentar og en ny diskusjon ble initiert.

 

Nå har du forøvrig klart å spore av den opprinnelige debatten og det var kanskje intensjonen?

Lenke til kommentar
Herrejemin gutter og jenter, ta dere en bolle, dere er uenige og vil være uenige, får da pinadø være måẗe på flisespikking.

 

Noen liker kaffe sort, noen liker kaffe med melk i, noen liker ikke kaffe i det hele tatt, get over it.

 

hehe må si meg enig i det, flaut å bruke så mye plass på dette. Men klarer ikke helt la være å svare heller (som du\dere ser)

 

Det er en åpen tråd og jeg slang ut en kjapp kommentar til ditt merkelige innlegg. Hadde du vært totalt uinteressert i å diskutere dette videre ville du bare ignorert det. Da kan du ikke komme sytende lenge etter med "at jeg aldri har rettet spørsmål til deg". Faktum er at du besvarte min kommentar og en ny diskusjon ble initiert.

 

Nå har du forøvrig klart å spore av den opprinnelige debatten og det var kanskje intensjonen?

 

Se her ja, du fyrer på igjen. Jeg forstår faktisk overhodet ikke hva du prøver å forklare her.

 

Sååå, ok Jon, flott det.

Edit:

Og Jon, Ta resten på PM da. Tror ikke folket er så gira på dette her lenger. Jeg har uansett fått mitt svar fra ANmelder som jeg var ute etter.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Jeg forstår faktisk overhodet ikke hva du prøver å forklare her.

 

Og der bekreftet du poenget mitt. Ha en fin torsdag.

 

Hehe og har forstod du ikke at jeg selvagt siktet til din siste forklaring på hva problemet ditt var hmmm missforstå litt med vilje muligens.

 

Men Jon, Pm!.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Herrejemin gutter og jenter, ta dere en bolle, dere er uenige og vil være uenige, får da pinadø være måẗe på flisespikking.

 

Noen liker kaffe sort, noen liker kaffe med melk i, noen liker ikke kaffe i det hele tatt, get over it.

 

Pfft, dårlig anekdote. Hvem er det som ikke liker kaffe med melk i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...