Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor ofte bruke parfyme? (Gutt)


Anbefalte innlegg

Hei!

Er en 16 år gammel gutt som lurer på en liten ting. Hvor ofte er det normalt å bruke parfyme?

 

Har en sånn ganske dyr en, og to som er litt billigere (typisk gavepakke fra cubus eller noe).

 

Bruker dere liksom parfyme hver eneste dag, når dere skal på jobb/ skole, eller bare på fest og sånn?

Skal jeg bruke hver dag på skolen?

 

Hvor får man tak i parfyme for gutter på nettet? Kan man få gratis luktprøver en plass, så jeg vet hva jeg skal kjøpe før jeg kjøper en dyr en?

 

 

Håper på hjelp og svar!

 

Postet av anonym: 6787ce12678c3927f2e25306f7c26c4a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg vil tippe at den man ikke bør ha mer enn 1 hverdagslukt og kanskje 2 forskjellige til fest. Selv dette kan bli for mye...

 

Ts her

 

Parfymen jeg nå har kjøpt meg bruker jeg hver dag, men merker at utover kvelden så lukter den ingenting lengre. Hvorfor det? Er det noen parfymer som "varer" lengre enn andre? Denne lukter helt himmelsk, og jenter kommenterer den ofte, men siden den ikke varer må jeg bruke masse, gjerne 2-3 sprut per dag. Hjelp?

 

Postet av anonym: 6787ce12678c3927f2e25306f7c26c4a

Lenke til kommentar

Jeg brukta alltid hver dag før. Men så ble begge parfyme flaskene min knust, for rundt 8 mnd siden og jeg har ikke brukt etter det omtrent.

 

Nå bruker jeg bare ved spesielle anledninger, og til vanelig bruker jeg en helt vanelig deo med litt lukt. Den er heller ikke spesielt dyr heller.

 

Er forsåvidt 19 år, og under ungdomskole perioden brukte jeg kanskje en gang i blant. Men ser ikke poenget med og dunste parfyme hvis man har en deo som lukter godt og man ikke stinker svett til vanelig da.

 

håper det hjelper! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...