Gå til innhold

Musikkprogram som er lik spotify?


NeEeO

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Finnes det et gratis musikkprogram likt spotify, (untatt wimp) med gratis mener jeg å høre på ubegrenset sanger. Og det ikke er på noe måte "Prøveversjon/trial/demo" .

 

Pga private grunner(er bare 14år) . Har jeg ikke god nok økonomi til å kjøpe spotify. derfor må jeg nok gå over til et annet musikkprogram.

Endret av Noreply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du ikke har råd? 50 kroner i måneden er 12,5 kroner i uken. Om du kutter ut en brus i uken har du plutselig råd til Spotify likevel.

Problemet er at jeg ikke har bankkort..har ikke lov til å kjøpe ting fra nett. Dessuten har jeg prøvd spendon kort, det negative med det er at man får ekstra utgifter.

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke har råd? 50 kroner i måneden er 12,5 kroner i uken. Om du kutter ut en brus i uken har du plutselig råd til Spotify likevel.

Problemet er at jeg ikke har bankkort..har ikke lov til å kjøpe ting fra nett. Dessuten har jeg prøvd spendon kort, det negative med det er at man får ekstra utgifter.

 

Narvesen eller 7/11

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en paypal-konto. Om du får foreldrene dine til å overføre 300,- dit (mot en eller annen tjeneste) så har du spotify i et halvt år.

 

Eventuelt så kan de betale spotify for deg fra sin egen bankkonto, spør du pent så er ikke det helt umulig.

 

Edit: Men om jeg husker riktig så finnes det vel slike "spotifykort" en får kjøpt i en del kiosker og butikker.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...