Gå til innhold

Anmeldelse: Dynasty Warriors 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ekstremt mykje innhald her, men etter hundre timar har eg litt vanskeleg for å finne motivasjonen til å spele i hundre til.

 

Har jeg gått glipp av en overdrivelse eller en morsom kommentar her, eller klaget du nettopp på at et spill ikke har gitt deg mer enn 100 timer med spilleglede? :p

Endret av Error
Lenke til kommentar
Det er ekstremt mykje innhald her, men etter hundre timar har eg litt vanskeleg for å finne motivasjonen til å spele i hundre til.

 

Har jeg gått glipp av en overdrivelse eller en morsom kommentar her, eller klaget du nettopp på at et spill ikke har gitt deg mer enn 100 timer med spilleglede? :p

Haha... virker litt sånn. :p Nei, uff... bare 100 timer med spilleglede. For ett kort møkkaspill. :D

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen butikker i Trondheim har dette spillet inne?

 

EDIT: No matter. Fant det hos GameStop på Trondheim Torg til X360. :) Tror det var den siste de hadde... Spilt tutorial og første Wei-oppdraget. Koste meg. Som vanlig er 8+ fra Hr. Furevik et sikkert stikk. :)

Endret av baltie
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nå ser jeg sjelden noe poeng i å gjennomføre med alle karakterene i disse spillene. Det er alltid langt flere karakterer enn det er slag og etter man har spilt gjennom med 10-15 stykker har man sannsynligvis utkjempet de fleste slagene gjentatte ganger fra begge sider. I tillegg er det svært varierende moveset på karaktrene; noen er deilige å bruke mens andre føles trege og ineffektive og er ikke like gøy å spille med. Sånn sett liker jeg mye bedre slik de har gjort det i DW7 (og 4) enn i 5 og 6, ved at man velger fraksjon og ikke karakter i hovedcampaignen.

 

Dessverre ligger dette fremdeles i plasten hos meg. Holder fortsatt på med Samurai Warriors 3 og deretter blir det Legends of Troy. Sparer denne indrefileten til sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...