Gå til innhold

Cannabis og flyplasser


Disorder

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Jeg er litt bekymret akkurat nå. Grunnen til det er at jeg skal på en tur til Gran Canaria på Onsdag neste uke. Sist Lørdag ble jeg full og tok meg ett trekk av en joint med Cannabis.

 

Spørsmålet mitt da er om jeg burde være redd for hunder på flyplassen? Jeg burde tilføye at jeg ikke kommer til å gå i noen som helst klær som har blitt røyket i, så spørsmålet er om det i det hele tatt pleier å være hunder på Gardermoen og om de i det hele tatt lukter det fra inne i kroppen min etter 1 og en halv uke.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt, slapp av... Det er for det første ingen som vil dømme deg for at du røyka noe for mange dager siden, samt ingen som vil merke det med mindre du tisser på glass eller tar blodprøve og det har rett og slett ikke skjedd at jeg har sett hunder der, selv om jeg har reist mye.

 

Mistenker dog at de har dem der av og til, men de lukter ikke det innifra deg

 

Og hvis du får så noia av å røyke så burde du kanskje droppe det?

Lenke til kommentar

Ja, men jeg skal ikke ha med noen klær jeg har røyket i. Lurer bare på om de lukter fra inne i kroppen, noe som de ikke gjør ifølge svarene jeg har fått.

 

Tror du kan ta det rolig, med nesten 200 flyturer på baken selv er jeg aldri blitt sniffet på av noen bikkjer.

 

Etter røyking da, antar jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...