Gå til innhold

Malaysia/Kuala Lumpur/Pangkor Laut


Anbefalte innlegg

Om ti dager sitter jeg på flyet til malaysia! Er første turen med samboer "alene" hehe, så det begynner å bli litt spent stemning og noen bekymringer fra min side :p

Hvor billig er det der? Hva koster en normal middag på restaurant? En dyr en? Vi har ikke frokost inkludert på hotellet, hva spiser de til frokost der? Er litt bekymret for at vi hr med for lite penger...

Hva er lurt/ikke lurt å kjøpe? Skal bo på Traders hotel, rett over gata til Petrona Towers. Vi skal også en halv uke på Pangkor Laut. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg husker er frokosten bra på Traders, men det jeg husker er utsikten til Petronas fra rommet og fra Skybaren i 33. etasje. Ta deg både en svømmetur der om dagen og en tur i baren om kvelden.

 

Petronas er det en veeeldig lang kø tidlig på dagen for å få billetter for å komme inn senere på dagen. Man må så komme tilbake senere på dagen, stå mere i kø og så kommer man kun opp til broen i 42. etasje. Ta heller en tur opp i KL Tower hvor du kommer inn mye raskere og høyere, og så ser du Petronas derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...