Gå til innhold

Street Fighter-gjengen er tilbake (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Aldri hatt sansen for den derre strategien med å slippe Street Fighter og dermed følge opp med alt fra Super Street Fighter til Ultra Superduper Street Fighter Alpha Max Turbo.

 

Kjøpte SF4 og tenker det holder :p

Lenke til kommentar

Aldri hatt sansen for den derre strategien med å slippe Street Fighter og dermed følge opp med alt fra Super Street Fighter til Ultra Superduper Street Fighter Alpha Max Turbo.

 

Kjøpte SF4 og tenker det holder :p

 

Nei, jeg vet, disse versjonene av streetfighter 2 feks er jo mer enn parodi enn noe annet, det er jo helt latterlig hvor mange de har.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at Capcom skal ha uttalt ved lanseringen av Super Street Fighter 4 at det skulle være den endelige utgaven av Street Fighter 4. Spørs om ikke den gamle tradisjonen fra Street Fighter 2 nå fortsetter, ved at det i ny og ne lanseres et "nytt" Street Fighter 4.

Lenke til kommentar

Kanskje dette blir et kjøp. Da blir det i såfall den ekstra utvidelsen, som blir utgitt som nedlastbart innhold, for jeg har allerede Super Street Fighter IV til PS3. Så når den kommer til PSN, så må jeg få kjøpt meg et ekstra kort i butikken, så jeg får fylt inn litt ekstra penger på den måten. Får se =D

Lenke til kommentar

Melke-melke-melke-melke.. Å ta full pris for en liten tilleggspakke er forkastelig. Capcom can suck it. Hørt om dlc?

 

Hørt om å lese artikler før man poster kritiske kommentarer til dem?

 

Det er ikke gitt ut noen info om pris som jeg har hørt om ennå ihvertfall. Utvidelsesversjonen blir tilgjengelig som DLC og vil trolig ikke koste fryktelig mye. Ser for meg 200 kroner eller mindre. Dessuten blir hele greia gitt ut som det jeg antar er en standalone pakke med både Super Street Fighter IV og utvidelsen i ett. Denne blir trolig hakket dyrere, men Capcom har vært rause med prisene til de nyeste Street Fighter-spillene.

 

Med andre ord: Det er lite sannsynlig at de kommer til å ta noe som helst i nærheten av full pris for utvidelsen. Bare hvis du kombinerer den med SSFIV vil du få noe som nærmer seg fullpris, men da har du to produkter i ett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...