Gå til innhold

– Det beste spillet vi har lagd (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portal hadde trivielle oppgaver, blir det bare mer av det samme i Portal 2? Uanskvett, så er ikke det videre interessant å kjøpe dyre puslespill når det fins så mange gratis på nettet.

 

Det jeg lurer mer på er når Valve skal gidde å bry seg om de som fulgte dem i HL 2? Greit at de finner på nye spill hele tiden, men da bør man ikke lage spill som episoder og drite i folk med aldri å komme med siste episode av spillet!!! Jeg gidder ikke kjøpe Valve spill før de har sluppet HL 2 Ep 3 eller HL 3.

 

Så får de heller leve av Steam...

Lenke til kommentar

Et spørsmål : Hva går spillet egentlig ut på ?

Lest masse om det, og har portal 1.

Sluttet å spille spillet fordi de ble (Min mening) utrolig kjedelig i lengden.

 

Portal 1 var aldri ment til å være sitt egen hele spill, men mer som en bonus til Orange Pack(?). Men ettersom Portal 1 fikk så mye oppmerksomhet bestemte Valve seg for å lage en nummer 2 av spillet, som da blir MYE lengre.

 

Og jeg må legge til at Portal 1 har bare 1 god bane, og det er den siste banen. Jeg håper Portal 2 bare blir én stor lvl 19 :-)

Endret av Kognit0
Lenke til kommentar

Jeg droppet å lese artikkelen for å si at det heter klokkertro, ikke klokketro. Skjerpings.

Takk. Rettet nå, så da er det trygt å lese den igjen.

 

Dette har jeg nå benyttet meg av.

 

Jeg likte Portal, og det er jo bra de er sikre på at Portal 2 er gode saker - men de har andre oppfølgere å tenke på. Og da er det ikke Left 4 Dead 3 eller Team Fortress 3 jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Litt tidlig å begynne maset om Portal 3, er det ikke? :p

 

Tror ærlig talt det beste er å slutte og vente på Episode 3. Den kommer hvis den kommer, men det kan jo være lov å håpe at den kommer nå som det ikke lenger er noen offisielle Valve-planer på bordet.

Lenke til kommentar

Portal 2 blir garantert en suksess, og jeg gleder meg veldig.
Men nå er det jammen på tide at vi i det minste får HØRE noe om Half-Life 2: Episode 3.

Vi har nå ventet siden 2007, altså fire år. Mellom HL1 og HL2 var det 5 år. Hvordan de kan bruke så lang tid på fortsette historien som bringte dem all suksessen til å begynne med, er for meg et mysterium.

Endret av myhken
Bruker slettet innlegget
Lenke til kommentar

Klokkeren i en kirke er stereotypt sett nokså dypt religiøs, gjerne mer enn presten (som i gamle dager var like mye en mer eller mindre kynisk embetsmann som en religiøs lederskikkelse). Det er ikke snakk om troen en har på klokkeren, men troen klokkeren har. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...