Gå til innhold

Trailer: Deus Ex: Human Revolution #3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper så inderlig at menyvalg, våpenvalg og ui generelt er litt skreddersydd på pc versjonen. Dersom jeg må klikke 15 ganger bare for feks å legge en mod på et våpen blir opplevelsen ekstremt ødelagt. Ellers ser jo spillet helt strålende ut

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Blir ikke noe kjøp fra meg før de fjerner de sykt irriterende gule linjene over interaktive objekter. De sier spillet skal mer i røttene på eneren, men når de gjør ting som dette så trenger du aldri å stoppe opp for å tenke "hva skal jeg gjøre her?" Er helt greit om gule linjer er noe du kan slå av og på, men det er dessverre påtvinget å måtte spille spillet som retards.

Lenke til kommentar

Denne traileren ga meg egentlig ingen ting...

Ja spillet ser pent ut, men det fenget meg ikke. Satt og tenkte, har ikke jeg sett dette før?

Mulig ME2 som noen sa musikken minnet om, mulig noe annet...

Tviler på at det bli kjøp, med mindre en demo klarer å vekke oppmerksomheten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Alltid trist å se en gammel klassiker på PC demonstrert på konsoll (igjen).

 

Hvem kom på tanken med å tvinge spilleren til å velge før et oppdrag? Nesten parodisk at et av valgene er "adaptive", som kunne vært løst med at spilleren fant ut av dette selv.

Nekter å tro at man faktisk må velge før et oppdrag. Det er bare en video som viser flere måter å løse samme oppdrag på.

 

Forøvrig ser det ut til at "Adaptive" her er at man bruker ting man kommer over i løpet av oppdraget.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Blir ikke noe kjøp fra meg før de fjerner de sykt irriterende gule linjene over interaktive objekter. De sier spillet skal mer i røttene på eneren, men når de gjør ting som dette så trenger du aldri å stoppe opp for å tenke "hva skal jeg gjøre her?" Er helt greit om gule linjer er noe du kan slå av og på, men det er dessverre påtvinget å måtte spille spillet som retards.

 

I deus ex 1 fikk man opp blå bokser rundt ting som var interaktivt....

 

Og til de som spør om man må velge tilnerming på starten... NEI... dette er bare gjort i denne trailern for å vise tre forskjellige måter å tilnærme seg samme oppdrag, man ser jo at spill mekanikken er lik Deus Ex 1 med at man kan gå i frontal angrep, eller finne airduckts etc etc....

 

Det er mye som tyder på at de har gjort leksa si når det kommer til hva som var kjernen i DX.

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt!

Dog, hvilken plattform skal jeg kjøpe til. PC eller PS3? Spørs om PC-porten er bra eller bare som Deus Ex- Invisible War som var nesten direkte fra Xbox -> PC (husker at det var Xbox strings i noen .ini filer)

Det ser ut som PC versjonen har fått noe fokus da det skal ha Eyefinity støtte og bedre grafikk med bedre lyssetting, DOF og tessellation, mao vil spillet ha DX11 støtte.

 

Lenke til kommentar

I deus ex 1 fikk man opp blå bokser rundt ting som var interaktivt....

 

Eh, nei. http://www.visualwalkthroughs.com/deusex/vandenberg2/15.jpg

Og du måtte være nær objektet og peke mot midten av det eller noe sånt får å få opp den minimale boksen rundt.

 

Ikke akkurat det samme som i videoen for DX:HR...

 

 

Og 3. person cover igjen?

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...