Gå til innhold

Trailer: Star Wars: The Old Republic #2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet.

Rett og slett dummified.

 

Ett av de beste spillene jeg har spilt er Star Wars Online Pre-CU.

 

Nå vet jeg at ikke kan sammenlikne Star Wars Online og SWTOR.

 

Men når Bioware forenkler / ødelegger spill som dem har gjort med Dragon Age 2, så ser det ikke bra ut for SWTOR.

Jeg går ihvertfall lei fort av forenkla spill.

 

Skremmende utvikling.

Lenke til kommentar

Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet.

Rett og slett dummified.

 

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?`

 

Also, hvilken elementer er fjernet? Fikk ikke spilt så mye Dragon Age: Origins.

Endret av Nestea
Lenke til kommentar

Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet.

Rett og slett dummified.

 

Hva i all verden har det at du er halveis i DA2 med dette spillet å gjøre??? Trenger ikke spamme alle postene på HELE forumet med DA whining?!!

Lenke til kommentar

Er vel halvveis i Dragon Age 2 nå, kan vel si at jeg er veldig skuffa, spillet har blitt nesten kun hack and slash, og du merker at mange elementer er fjernet.

Rett og slett dummified.

 

Ett av de beste spillene jeg har spilt er Star Wars Online Pre-CU.

 

Nå vet jeg at ikke kan sammenlikne Star Wars Online og SWTOR.

 

Men når Bioware forenkler / ødelegger spill som dem har gjort med Dragon Age 2, så ser det ikke bra ut for SWTOR.

Jeg går ihvertfall lei fort av forenkla spill.

 

Skremmende utvikling.

 

 

Ja, dette gikk opp for meg også etter å bare gitt opp spillet etter 4-5timer spilling, og fikk samme tankene som deg angående SWTOR

Og kan ikke si jeg ble så veldig imponert over den film snutten, lenge siden jeg har sett en spill trailer som så så "gammel" ut eller noe

 

forventa mer, men som sakt, det er jo den nye alderen av "tilgjengelighet/dummified" så kvalitet er vel ikke i høysete lengre, så lenge flest mulig kjøper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...