Gå til innhold

APB Reloaded


Anbefalte innlegg

Jeg fant forsåvidt nylig ut at APB blir gjenopplivet og går F2P under navnet APB Reloaded.

Har ikke vært så mye intressert i APB siden jeg prøvde Crimecraft, som var ganske gøy men jeg savnet vanlige mennesker og en stor verden og spille i.

Noen andre som skal prøve ut APBR?

Er visst ett skikkelig teamwork spill der man kan ha det ekstremt moro ved og enten kjøre rundt og knerte noen Criminals eller stjele en TV fra en eller annen random elektronikk butikk mens kameraten din sitter i bilsetet og er klar til og stikke av.

 

Det blir jo F2P så der kommer neppe til og bli helt likt, men jeg gleder meg til CB som starter nå i februar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg helt tror på at de kan fikse det som var mest galt med APB, fordi det egentlig omfattet veldig mye av kjernegameplayet. De kan tweake og dille mye, men store deler av spillet burde egentlig designes på nytt fra grunnen av.

 

At fokuset på mikrotransaksjoner blir enda større er jeg også litt skeptisk til. Kan tenke meg at de lar folk spille uten å måtte betale noe for reelle fordeler, men tar betalt for alt som er interessant av kosmetisk utstyr, klær, decals, også videre - siden det strengt tatt er customization APB gjør best.

Lenke til kommentar

Det kommer jo en "premium" subscription som jeg skal få meg og jeg tenker den gir deg for det meste resten av selve spillet som man ikke får som F2P.

Jeg skal ihvertfall more meg på bekostning av noen tilfeldige fotgjengere tenker jeg.

Endret av Maniox
Lenke til kommentar

Jeg var svært interessert i APB da det kom, men interessen varte til ca fem minutter etter at jeg hadde laget karakteren min. Maken til makkverk har jeg ikke prøvd på lenge. Det var ikke akkurat spesielt morsomt med snipere som drepte meg med ett skudd gang på gang på gang uten at jeg hadde sjanse å se hvor de var. Bilfysikken var nesten ikke-eksisterende, og oppdrag var bare tull. Etter å ha gått et sted fire, fem ganger og gjør nøyaktig samme ting hver eneste gang gikk jeg fort lei. Synd i grunnen. APB kunne ha blitt GTA Online, bare mye bedre. I stedet ble det verre enn Lineage 2, og det sier en del.

Lenke til kommentar

Jeg testet selv APB og fikk samme opplevelse som deg PityTheFool, og det var veldig synd, for spillet hadde masse potensiale. Men her om dagen fant jeg CrimeCraft, det er et MMO skytespill i tredjeperson, anbefaler folk å prøve det. Koster 50 kr på steam, og det koster 30 kr i måneden å spille. Kjøper du det nå får du med Starter Kit, som gir deg et våpen med ammo og oppgradering, pluss dobbel XP, loot og cash i 60 dager. Detta er billig! Løp og kjøp ;)

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar

Syntes det hørtes mektig ut som reklame jeg også, men jeg skal inrømme at jeg har kikket litt på Crimecraft før, og har sett det var billig på steam nå, men har ikke hørt noe særlig om det.

 

@Phreak^ hvis det du driver med ikke er kun reklame(hvorfor det skulle vært reklame vet jeg ikke), kunne du tenke deg å forklare litt om hvorfor du syntes det er bra? :)

Lenke til kommentar

Hadde det ustyrlig morsomt med venner i med APB, elsket også friheten i designeren. Etterhvert ble vi en gjeng på fire i en ganske fancy van, som kjørte rundt og "spotta" kriminelle hele tiden. Alltid artig å kjøre mot en kriminell og få "APB" på de rett før du treffer, blir like sinte hver gang :)

Vi var 3-4 i samme rom til enhver tid da, så det kan ha hjulpet med morroa, dette var også under betaen, jeg endte opp med å ikke kjøpe spillet fordi det var mangler som ikke var fikset 2 uker før utgivelse :(

 

Spillet i seg selv fungerer fint design-messig, det er bare et minimumskrav om to venner å spille med om du skal få noe ut av det :p Venneløse/anti-sosiale/misantroper burde ikke kjøpe spillet :p

Lenke til kommentar

Spilte beta og fikk vel 50 timer gratis når det gikk live.

Fikk nok i beta (etter 2-3 ganger) og rørte aldri de 50 timene.

 

Synes stort sett ingenting idette spillet var gøy.

Som flere sier så kunne dette vært gta online, men de bomma på edt meste av designvalg i mine øyne.

 

Fikk invitasjon til å være med på reloaded beta som jeg takket ja til så vi får se hva de har fått til denne gangen.

Lenke til kommentar

Tja, var vel ikke akkurat ment som rein reklame. Tenkte kanskje flere her kunne ha glede av Crimecraft, når dere allerede leser her regner jeg med dere liker denne typen spill.

 

CC er jo for det meste gratis da, men for resten av pve contentet og absolutt all xp'n og penga så er det tredve kroner i måneden :3

Liker ikke at det er nesten ingen ting som kan beskrives som en åpen verden der da, biler og noen vanlige folk i gata hadde vært gøy nok og skyte på for en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...