Gå til innhold

Anmeldelse: Killzone 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Fikk Killzone 3 på lørdag og på mandag hadde jeg rundet det.

 

Jeg satt igjen med et inntrykk av en meget overbevisende "verden"

med en fantastisk grafikk og atmosfære. Kanskje bedre grafikk enn Uncharted2 som er mitt desidert favoritt spill.

Men nå har jeg så smått begynt å spille Killzone 3, enda engang fordi jeg følte ikke jeg var ferdig. Det er veldig dårlig tegn..

Jeg digget dette spillet, men er enig i at "skuespillet" og historien er temmelig middelmådig...veldig synd egentlig..

 

Alikevel jeg vil gi det 8.5 av 10 (Med multiplayeren som jeg mener er like god som CoD!)

 

Hva mener dere da folkens?

 

B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En grei karakter for et greit spill fra en grei spillserie som kommer til å bli husket for Helghastene ene og alene. De er den eneste delen av serien som har noen som helst dybde, resten er bare politisk korrekt møl fra noen som hadde så inderlig lyst til å lage et "kult skytespill", de også.

Lenke til kommentar

Spilt noen timer nå og dette er uten tvil det peneste fps spillet som er å få til konsoll. Helt syke effekter og et farge spekter jeg aldri har sett før i et konsoll spill...tørr nesten gå så langt å si det er et av dem penere spillene uansett plattform og sjanger.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Siden jeg syns Killzone 2 ble noe kjdelig så hadde jeg tenkt å la nummer tre passere, men siden elkjøp pushet det på meg for 399,- så ble det et kjøp.

Og jeg er meget positivt overrasket. Der hvor jeg syns nummer to var veldig brun!! og grå så er det mer grafisk variasjon denne gangen. Mer åpne landskap, og hele spillet bærer preg av å være mer "finjustert"...det hele går på skinner og det funker. Artig er det også :)

 

En klar åtter fra meg, og det er uten å ha testet mp.

Lenke til kommentar

Du sitter i ro og skyter? Jepp, on-rail og dermed null kjøp fra meg. Det verste er at jeg liker gode, gamle FPSer uten alt det tullet med on-rail, kjøretøyer og så videre, men sånne spill blir det bare færre og færre av. Jeg frykter at både Duke Nukem Forever og Doom 4 har sånt tull.

Lenke til kommentar

Du sitter i ro og skyter? Jepp, on-rail og dermed null kjøp fra meg. Det verste er at jeg liker gode, gamle FPSer uten alt det tullet med on-rail, kjøretøyer og så videre, men sånne spill blir det bare færre og færre av. Jeg frykter at både Duke Nukem Forever og Doom 4 har sånt tull.

 

Så du dropper bra spill pga det er noen minutter med on-rail i spillet? Ikke så mange spill du kommer til å spille fremover da...gog.com har gode gamle spill siden du ikke skal spille nye lenger :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg dropper FPS-er med on-rail biter fordi jeg til dags dato aldri har spilt en on-rail bit (inkludert skyttergravene i Call of Duty og lignedne) som faktisk fungerte og var morsomt. Selv Gears of War 2 hadde on-rail biter, og selv om det var det andre missionen eller noe sånt var det like før jeg droppet hele greia. For å si det på den måten kan det sammenlignes med å spille en quick time event i Fifa når du prøver å score. Hva er poenget? Heldigvis har tredje-persons actionspill så langt stort sett vært skånet for sånt tull. Noen QTEs er det jo, som den forbanna steinen i Resident Evil 4. Først sniker vi oss frem, så må vi plutselig hamre en knapp for å løpe unna en stein? Hva skulle være interessant med det? Men lavmålet er å spille et bilspill, komme til en sving i 250km/t og slenge på slow motion. WTF?

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tragisk at den bare får 7 av 10 når ræva spill som cod black ops får mer og mw2. og det dere snakker om med x faktor? hva faen var spesielt med det i cod? er det noe cod campaign er kjent for så er det å bli glemt fordi det er virkelig noe av det dårligste! bare masse fart, eksplosjoner osv ikke noe bra story heller. Killzone burde få vilt bra på grunn av grafikken og detaljene og at kontrollene er drit bra i dette spillet og at det er en story som er bra, spennende og ut av det vanlige. det er også spennende og hjertepumpende å spille igjennom. det er også drit bra online spesielt operations er drit gøy og du får mye mer av dette samt bedre servere! dere er sånne patetiske cod fan! likte å spille mw2 jeg også (ikke campaign) men killzone fortjener mer enn en 7/10! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...