Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, takk, der var den ja. Kun for X360?

 

Skal ha spillet til PC, PlayStation 3 frister jo en del ettersom jeg samtidig får med PC-versjonen men av flere grunner har jeg liten interesse av å spille på PS 3.

 

Noen som blir med på å forhåndsbestille Portal 2 i dobbelpakning? Sparer bare 20 kroner så det er ikke akkurat noen kjempedeal. Jeg legger inn en forhåndsbestilling så fort jeg får penger på konto, og du får spillet (og Portal) så for jeg får det. Ta det med ro, jeg er til å stole på :)

Lenke til kommentar

Fra bloggen:

This week's reason to pre-invest in Aperture Laboratories: CEO and founder Cave Johnson's announcement that the applied sciences company is making its military-grade turret line available to consumers. The first, last and most scientific word in personal defense, the Home Safety Turret should be a hot seller when Aperture goes public April 19th[/font].]

 

http://www.youtube.com/watch?v=_TeTd0cAGEk

 

 

Virkelig noe av det morsomste jeg har sett på lenge. Rett og slett nesten hysterisk.

Lenke til kommentar

Slenger meg på den, digger de filmene. Gleder meg så utrolig til spillet nå at jeg kjenner det kribler. Bare drøye to uker igjen til det slippes. Må snart finne et sted å forhåndsbestille og finne ut plattform.

 

Om du har en PS3 gjør du lurt i å kjøpe til den siden du får PC versjonen med på kjøpet :)

Lenke til kommentar

Slenger meg på den, digger de filmene. Gleder meg så utrolig til spillet nå at jeg kjenner det kribler. Bare drøye to uker igjen til det slippes. Må snart finne et sted å forhåndsbestille og finne ut plattform.

 

Om du har en PS3 gjør du lurt i å kjøpe til den siden du får PC versjonen med på kjøpet :)

 

Bestilte meg nettopp PS3-versjonen for 399,- på elkjop.no. Får håpe det er så enkelt som mulig å spille steam-versjonen av det. Det som også er litt kult er at nå trenger jeg bare kjøpe et til min bror også, så kan vi spille online coop også.

Lenke til kommentar

Slenger meg på den, digger de filmene. Gleder meg så utrolig til spillet nå at jeg kjenner det kribler. Bare drøye to uker igjen til det slippes. Må snart finne et sted å forhåndsbestille og finne ut plattform.

 

Om du har en PS3 gjør du lurt i å kjøpe til den siden du får PC versjonen med på kjøpet :)

 

Bestilte meg nettopp PS3-versjonen for 399,- på elkjop.no. Får håpe det er så enkelt som mulig å spille steam-versjonen av det. Det som også er litt kult er at nå trenger jeg bare kjøpe et til min bror også, så kan vi spille online coop også.

 

Om jeg forsto Valve rett får du med en kode i PS3 versjonen som du skriver inn i Steam, som aktiverer Portal 2 på Steam brukeren din, så om det er rett får du det ikke mye enklere :)

Lenke til kommentar

Beklager om dette er postet før, men for et par dager siden kom jeg over denne Wiki siden. Ser ut til at alle spillene som er med i den Potetsekken er med i ei eneste stor gåte angående Portal 2.

 

http://valvearg.com/wiki/Valve_ARG_Wiki

 

http://valvearg.com/wiki/Investigation_History

 

" Kotaku gave the last piece of the bathysphere, several hours after the other sites. The Inverse-ASCII message seems to imply Portal will get an early release. "

Lenke til kommentar

Til de som er interesserte i Portal-originalen, men ikke fått spilt det ennå så har jeg skrevet en anmeldelse på min gaming-blogg.

Ta gjerne en titt der hvis du har lyst å prøve deg på Portal! Og det bør du ha lyst til, for det er rett og slett fantastisk! <3

 

FOLSEN+Portal.png

 

Her er linken: Pwn or Die

 

Vennlig hilsen Folsen.

Endret av Folsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...