Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit med en tråd om Portal 2 da det sikkert er mange som gleder seg til det.

 

Litt om spillet sakset fra wikipedia.

 

In Portal 2 the player returns as Chell, having been in stasis for several hundred years while GLaDOS and the rest of the Aperture Science facility has fallen into disrepair. Chell is awakened by one of GLaDOS's personality cores, and inadvertently wakes GLaDOS; GLaDOS is immediately displeased at Chell's return and begins testing her again through numerous chambers as she rebuilds the dilapidated facility. Portal 2 continues to challenge the player through numerous platforming and physics-based puzzles using the Aperture Science Handheld Portal Device (ASHPD, also dubbed the "portal gun"), a device that can create a temporary wormhole between any two flat surfaces. Other gameplay elements are added to Portal 2 including tractor beams, laser redirection, and special paint-like gels, taken from the Independent Games Festival-winning DigiPen student project Tag: The Power of Paint, that imparts special properties to objects it touches such as increased momentum. Portal 2 also includes a two-player co-operative mode, each player-character a robot that has become self-aware from GLaDOS' influence, and requires the players to work together with their own portal guns to complete each level.

 

Gamer.no sniktitt

 

Gamer.no sniktitt 2

 

IGN Preview

 

 

 

 

Synes den øverste videoen var hysterisk morsom, så humoren er helt klart videreført fra det geniale Portal som kom ut i 2007. Er også spent på låten som kommer etter at spillet er rundet. Portal har som kjent den fantastiske

.

 

Portal 2 kommer ut 21-Apr-2011 på PC, X360 og PS3. De som kjøper spillet på PS3 vil også kunne laste ned spillet helt gratis på PC via Steam. En kan lese mer om det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåndsbestilte det i dag morges :D

 

Hvor?

 

Litt dumt at det ikke har offline coop i split screen. Nå må jeg nesten kjøpe to eksemplarer, et til meg og et til min bror slik at vi kan spille coop online. Tror det kan bli veldig morsomt, men en må vel nesten kjøpe headsett også. Kan bli dyrt dette.

 

Hm, dette har jeg ikke tenkt på før faktisk. Vurderte PS 3-versjonen, men har jo ikke noen mikrofon der, så det kan bli kronglete.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forhåndsbestilte det i dag morges :D

 

Hvor?

 

Litt dumt at det ikke har offline coop i split screen. Nå må jeg nesten kjøpe to eksemplarer, et til meg og et til min bror slik at vi kan spille coop online. Tror det kan bli veldig morsomt, men en må vel nesten kjøpe headsett også. Kan bli dyrt dette.

 

Hm, dette har jeg ikke tenkt på før faktisk. Vurderte PS 3-versjonen, men har jo ikke noen mikrofon der, så det kan bli kronglete.

gamezone.no

Lenke til kommentar

Fra Portal-bloggen:

Normally when we check our email in the morning, we quickly delete the appeals for money from deposed Nigerian princes; amazing deals on off-brand Canadian pharmaceuticals; and poorly spelled requests for our Steam passwords from Gabe Newell's Russian freemail account. So we almost ended up missing this latest investment opportunity from up-and-coming applied sciences company Aperture Laboratories.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4sMyxqvkvnE&feature=feedu

 

Lenke til kommentar

Skulle det ikke egentlig komme en preorder-bonus med variabelt utseende på de to robotene? Ikke at det spiller all verdens rolle, men skal jeg forhåndsbestille er jeg hypp på så bra deal som mulig. Ikke at 10% avslag og en gratis kopi av Portal er dårlig, men Portal har jeg alt og 10% er tross alt ikke mye :p

 

Gir opp håpet om en samlerversjon. Kommer den får jeg eventuelt kjøpe den i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...